Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Powody, dla których nie możesz zalogować się na konto: 👉  Zapomniałeś hasła / nazwy użytkownika W takim przypadku należy otworzyć zakładkę „Zaloguj...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Istnieje kilka powodów dlaczego konto może zostać zablokowane.  👉  Podałeś nieprawidłowe hasło Jeśli Twoje konto zostało zablokowane z powodu niepr...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...

Jak mogę zamknąć / usunąć moje konto Superbet?

Zamknięcie konta w Superbet wymaga skontaktowania się z Działem Customer Support. W tym celu należy wysłać wiadomość e-mail z adresu użytego przy r...

Czy mogę obstawiać w Superbet jeśli nie jestem rezydentem Polski?

Obcokrajowcy mogą założyć konto Gracza w Superbet wybierając odpowiednie obywatelstwo w formularzu rejestracyjnym (to spowoduje brak konieczności p...

Jak mogę zaktualizować moje dane osobowe na koncie Gracza Superbet?

Możliwość wprowadzania zmian na swoim koncie znajduje się w zakładce „Twoje konto”. Po przejściu pojawi się możliwość zmiany hasła a także edycja ...

Zostałem zablokowany na czacie. Co mogę zrobić?

Blokada na czacie oznacza, że w trakcie wcześniejszych kontaktów z pracownikami obsługi Działu Customer Support doszło do zachowań łamiących regula...

Gdzie mogę zobaczyć historię konta?

Historia konta dostępna jest po zalogowaniu się na Konto Gracza w zakładce "Historia" w Panelu Gracza. Po wejściu w tę zakładkę należy wybrać inte...

Jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza?

Aby zalogować się do swojego konta, należy kliknąć w przycisk "zaloguj" i wypełnić formularz logowania. Po podaniu nazwy użytkownika i hasła, będz...