Logowanie na konto Gracza w Superbet jest proste i szybkie! Wejdź na stronę www.superbet.pl i wybierz przycisk „Zaloguj” znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wypełnij formularz logowania, wpisując poprawną nazwę użytkownika oraz hasło.
Jeśli jednak preferujesz korzystanie z aplikacji mobilnej Superbet, to wystarczy, że na stronie głównej aplikacji klikniesz „Dołącz do gry!” i w następnej kolejności uzupełnisz formularz logowania prawidłową nazwą użytkownika, a także hasłem.
Jeśli podczas logowania na konto Gracza, wyświetla się komunikat o nieaktywnym koncie, widoczny na grafice poniżej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl. W wiadomości podaj swoją nazwę użytkownika, imię oraz nazwisko.
W przypadku gdy podczas logowania ukazuje się komunikat „Użytkownik poza granicami Polski.”, a znajdujesz się na terytorium Polski, upewnij się, że masz wyłączony VPN, a także sprawdź połączenie internetowe w ustawieniach telefonu - wszystko powinno być ustawione na polskiego dostawcę oraz polską lokalizację. Dodatkowo, jeśli błąd pojawia się w aplikacji, wyczyść jej pamięć podręczną, a jeśli pojawia się w przeglądarce - usuń pliki cookies.
🧐 A co, jeśli zapomnisz nazwę użytkownika bądź hasła? To żaden problem! Kliknij w przycisk „Zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod formularzem logowania lub skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła, przechodząc tutaj. Po wpisaniu adresu e-mail, przypisanego do konta Gracza, otrzymasz wiadomość zawierającą nazwę użytkownika w prawym górnym rogu, a także przycisk umożliwiający zresetowanie hasła.
W przypadku gdy podczas zmiany hasła pojawia się komunikat „Coś poszło nie tak.”, oznacza to, że Twoje konto zostało wcześniej zamknięte na Twoją prośbę lub zostało zawieszone z powodu braku weryfikacji w ciągu 30 dni. Aby dokładnie określić powód braku możliwości zalogowania się na konto, należy wysłać wiadomość na customer.support@superbet.pl z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza, podając nazwę użytkownika, imię i nazwisko.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, dlaczego konto zostało zablokowane.
Dowiedz się, co zrobić, gdy nie możesz zalogować się na konto.
Dowiedz się, czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.