Jak uzyskać dostęp do konta Gracza?

user avatar

Logowanie na konto Gracza w Superbet jest proste i szybkie! Wejdź na stronę www.superbet.pl i wybierz przycisk Zaloguj” znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wypełnij formularz logowania, wpisując poprawną nazwę użytkownika oraz hasło.

zaloguj web.png

formularz logowania web.png

 

Jeśli jednak preferujesz korzystanie z aplikacji mobilnej Superbet, to wystarczy, że na stronie głównej aplikacji klikniesz Dołącz do gry!” i w następnej kolejności uzupełnisz formularz logowania prawidłową nazwą użytkownika, a także hasłem.

dołącz do gry appka.png  formularz logowania app.png

 

Jeśli podczas logowania na konto Gracza, wyświetla się komunikat o nieaktywnym koncie, widoczny na grafice poniżej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl. W wiadomości podaj swoją nazwę użytkownika, imię oraz nazwisko.

nieaktywne konto.png

 

W przypadku gdy podczas logowania ukazuje się komunikat Użytkownik poza granicami Polski.”, a znajdujesz się na terytorium Polski, upewnij się, że masz wyłączony VPN, a także sprawdź połączenie internetowe w ustawieniach telefonu - wszystko powinno być ustawione na polskiego dostawcę oraz polską lokalizację. Dodatkowo, jeśli błąd pojawia się w aplikacji, wyczyść jej pamięć podręczną, a jeśli pojawia się w przeglądarce - usuń pliki cookies.

poza granicami polski app.png

 

🧐 A co, jeśli zapomnisz nazwę użytkownika bądź hasła? To żaden problem! Kliknij w przycisk Zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod formularzem logowania lub skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła, przechodząc tutaj. Po wpisaniu adresu e-mail, przypisanego do konta Gracza, otrzymasz wiadomość zawierającą nazwę użytkownika w prawym górnym rogu, a także przycisk umożliwiający zresetowanie hasła.

resetowanie hasła.png

 

W przypadku gdy podczas zmiany hasła pojawia się komunikat Coś poszło nie tak.”, oznacza to, że Twoje konto zostało wcześniej zamknięte na Twoją prośbę lub zostało zawieszone z powodu braku weryfikacji w ciągu 30 dni. Aby dokładnie określić powód braku możliwości zalogowania się na konto, należy wysłać wiadomość na customer.support@superbet.pl z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza, podając nazwę użytkownika, imię i nazwisko.

coś poszło nie tak.png

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, dlaczego konto zostało zablokowane.

Dowiedz się, co zrobić, gdy nie możesz zalogować się na konto.

Dowiedz się, czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.

Dowiedz się, na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 5

Powiązane artykuły

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail, użyłeś niewłaściwego lub popełniłeś literówkę w nim, wyślij zgłoszenie na adres customer.suppo...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierws...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...