Twoje konto zostało zablokowane z powodu zbyt wielu nieudanych prób logowania? Sprawdź, jak szybko je odblokować i odzyskać dostęp.
Jeśli kilkukrotnie wpisałeś nieprawidłowe hasło, na ekranie pojawi się komunikat o blokadzie z powodu zbyt dużej liczby prób logowania. W takiej sytuacji wystarczy, że wpiszesz adres e-mail powiązany z Twoim kontem Gracza i klikniesz przycisk „Wyślij”. Otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci tymczasowo odblokować konto. Link jest ważny przez 10 minut, dlatego warto skorzystać z niego od razu.
Po odblokowaniu konta warto zresetować hasło – zwłaszcza jeśli nie pamiętasz obecnego lub chcesz zwiększyć bezpieczeństwo. W tym celu wyloguj się z konta Gracza i wybierz opcję „Zapomniałeś hasła?” na stronie logowania lub skorzystaj z tego linku do zmiany hasła. Następnie podaj adres e-mail przypisany do konta i kliknij „Wyślij”. W krótkim czasie otrzymasz wiadomość zawierającą Twoją nazwę użytkownika oraz link umożliwiający ustawienie nowego hasła, wysłaną na adres powiązany z kontem.
💡 W przypadku gdy nie otrzymasz wiadomości z linkiem odblokowującym lub do resetu hasła w ciągu kilku minut, sprawdź folder „SPAM” lub „Oferty” na swojej skrzynce e-mail. Czasami wiadomości mogą tam trafić przez pomyłkę. Upewnij się też, że podałeś poprawny adres e-mail przypisany do Twojego konta Gracza.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak odzyskać hasło.
Dowiedz się, jak utworzyć silne hasło.
Dowiedz się, jak zmienić adres e-mail.