Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail, użyłeś niewłaściwego lub popełniłeś literówkę w nim, wyślij zgłoszenie na adres customer.support@superbet.pl z nowego adresu e-mail. W treści wiadomości należy zawrzeć:
- nazwę użytkownika konta,
- stary adres e-mail (jeśli go nie pamiętasz, to prosimy zawrzeć taką informację w wiadomości),
- nowy adres e‑mail,
- numer PESEL lub numer dokumentu tożsamości podany przy rejestracji,
- skan dowodu (obie strony) lub paszportu.
❗ Aby zapewnić bezpieczeństwo danych, zmiana adresu e-mail jest możliwa jedynie poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Po aktualizacji adresu e-mail, która nastąpi najszybciej jak to możliwe, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zmiany dokonanej na koncie Gracza.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak utworzyć silne hasło.
Dowiedz się, jak chronić swoje konto.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!