Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego trwającego nie krócej niż 3 miesiące zablokowania możliwości gry.
W określonym czasie zawieszenia lub samowykluczenia Klient nie może uczestniczyć w zakładach wzajemnych urządzanych przez Spółkę. Zawieszenia lub samowykluczenia nie można anulować w okresie na jaki Klient ustawił zawieszenie lub samowykluczenie.
W celu zawieszenia konta lub wykluczenia, należy napisać wiadomość z adresu e-mail użytego przy rejestracji na adres customer.support@superbet.pl z informacją na jaki okres czasu konto ma zostać zawieszone / wykluczone a także nazwę użytkownika, imię i nazwisko.
👉 Dowiedz się więcej:
Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Dowiedz się co zrobić gdy nie możesz zalogować się na konto.
Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.
Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!