Konto może być zablokowane z różnych powodów:
👉 Brak weryfikacji w ciągu 30 dni
Jeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu rejestracji, Twoje konto zostało zawieszone. W takim przypadku należy napisać wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, zawierając: numer telefonu, numer konta bankowego (zaczynając od „PL”, bez spacji), numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo, obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.
👉 Nieprawidłowe hasło
W przypadku gdy podczas logowania wpisałeś kilka razy nieprawidłowe hasło, Twoje konto zostało tymczasowo zablokowane. System automatycznie odblokuje je po 15 minutach od chwili zablokowania. Prosimy o ponowną próbę logowania po tym czasie. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz skorzystać z tego linku celem jego zmiany.
👉 Samowykluczenie konta
Po złożeniu wniosku o samowykluczenie nie będziesz mieć możliwości korzystania z konta Gracza do momentu jego ponownego otwarcia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz złożyć wniosek o otwarcie konta po upływie okresu samowykluczenia, który został podany podczas wnioskowania o samowykluczenie (nie mniej niż 3 miesiące). Wniosek należy kierować na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta Gracza, podając w treści wiadomości imię, nazwisko oraz nazwę użytkownika.
👉 Samozawieszenie konta
W przypadku złożenia wniosku o samozawieszenie nie będziesz mógł korzystać ze swojego konta do momentu jego automatycznego odblokowania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami konto Gracza odblokuje się samoistnie po upływie okresu samozawieszenia, który został podany podczas wnioskowania o samozawieszenie (nie mniej niż 24 godziny).
👉 Zamknięcie konta
Po złożeniu wniosku o zamknięcie konta możesz w każdym momencie napisać wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na adres customer.support@superbet.pl z prośbą o jego ponowne otwarcie. W wiadomości należy zawrzeć informacje takie jak: imię, nazwisko oraz nazwa użytkownika. Uwaga! Jeśli w żądaniu zamknięcia konta Gracza wyrażono chęć permanentnego zamknięcia, to konto nie zostanie ponownie otwarte.
Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak odblokować dostęp do konta Gracza.
Dowiedz się, co zrobić, gdy nie przeprowadziłeś weryfikacji.
Dowiedz się, co zrobić, gdy nie możesz zalogować się na konto.
Dowiedz się, na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się, jak zmienić adres e-mail przypisany do konta.