Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

user avatar

Konto może być zablokowane z różnych powodów:

👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dni
Jeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu rejestracji, Twoje konto zostało zawieszone. W takim przypadku należy napisać wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, zawierając: numer telefonu, numer konta bankowego (zaczynając od „PL”, bez spacji), numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo, obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.

 👉  Nieprawidłowe hasło
W przypadku gdy podczas logowania wpisałeś kilka razy nieprawidłowe hasło, Twoje konto zostało tymczasowo zablokowane. System automatycznie odblokuje je po około 30 minutach od chwili zablokowania, dlatego spróbuj ponownie zalogować się po tym czasie. Alternatywnie, możesz skorzystać z linku odblokowującego, którego opcja wysłania pojawi się po zablokowaniu konta. Wystarczy, że w oknie, które się wyświetli, wpiszesz adres e-mail powiązany z Twoim kontem Gracza i klikniesz „Wyślij”. Otrzymasz wiadomość z linkiem ważnym przez 10 minut, który pozwoli Ci uzyskać tymczasowy dostęp do konta. Więcej szczegółów znajdziesz w tym artykule.

👉  Samowykluczenie konta
Po złożeniu wniosku o samowykluczenie nie będziesz mieć możliwości korzystania z konta Gracza do momentu jego ponownego otwarcia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz złożyć wniosek o otwarcie konta po upływie okresu samowykluczenia, który został podany podczas wnioskowania o samowykluczenie (nie mniej niż 3 miesiące). Wniosek należy kierować na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta Gracza, podając w treści wiadomości imię, nazwisko oraz nazwę użytkownika.

👉  Samozawieszenie konta
W przypadku złożenia wniosku o samozawieszenie nie będziesz mógł korzystać ze swojego konta do momentu jego automatycznego odblokowania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami konto Gracza odblokuje się samoistnie po upływie okresu samozawieszenia, który został podany podczas wnioskowania o samozawieszenie (nie mniej niż 24 godziny).

👉  Zamknięcie konta
Po złożeniu wniosku o zamknięcie konta możesz w każdym momencie napisać wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na adres customer.support@superbet.pl z prośbą o jego ponowne otwarcie. W wiadomości należy zawrzeć informacje takie jak: imię, nazwisko oraz nazwa użytkownika. Uwaga! Jeśli w żądaniu zamknięcia konta Gracza wyrażono chęć permanentnego zamknięcia, to konto nie zostanie ponownie otwarte.

 

Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres , abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jak odblokować dostęp do konta Gracza.

Dowiedz się, co zrobić, gdy nie przeprowadziłeś weryfikacji.

Dowiedz się, co zrobić, gdy nie możesz zalogować się na konto.

Dowiedz się, na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 3

Powiązane artykuły

Jak odblokować konto po kilkukrotnym wpisaniu nieprawidłowego hasła?

Twoje konto zostało zablokowane z powodu zbyt wielu nieudanych prób logowania? Sprawdź, jak szybko je odblokować i odzyskać dostęp.   Jeśli kilkukr...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail, użyłeś niewłaściwego lub popełniłeś literówkę w nim, wyślij zgłoszenie na adres customer.suppo...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierws...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...