Jeśli chcesz zamknąć swoje konto na czas nieokreślony, skorzystaj z tej funkcji.
👉 Decyzja wynika z powodu osobistych obaw związanych z hazardem? Rozważ skorzystanie z samowykluczenia.
W przypadku chęci ponownego otwarcia konta wyślij wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta gracza. W treści podaj swoją nazwę użytkownika, imię, nazwisko oraz powód kontaktu.
🎊 Nowość! Wniosek o zamknięcie konta gracza złożysz teraz szybko i wygodnie bezpośrednio ze swojego profilu.
W tym celu:
Zaloguj się na swoje konto w Superbet.
Kliknij na swoje inicjały lub zdjęcie profilowe.
Przejdź do sekcji „Odpowiedzialna gra”.
Wybierz opcję „Zamknięcie konta”.
Wskaż powód zamknięcia, korzystając z listy, lub wpisz własny, a następnie zatwierdź swój wybór.
Przeczytaj dokładnie komunikat wyświetlony w nowym oknie i kliknij przycisk „Potwierdzam”.
❗❗ Pamiętaj, że zamknięcie konta na stałe jest nieodwracalne – po jego zastosowaniu nie będzie możliwości powrotu do gry na platformie Superbet. Zanim to zrobisz, upewnij się, że wypłaciłeś wszystkie środki.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak zawiesić konto gracza.
Dowiedz się, jak zmienić limit odpowiedzialnej gry.
Dowiedz się, jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.
Dowiedz się, czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!