Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

user avatar

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowych lub poufnych od klientów firmy. Sprawcy zamierzają później wykorzystać je nielegalnie, aby dokonać transakcji na rachunek oszukanego klienta.

Oszustwo elektroniczne zwykle polega na wysłaniu przez atakującego wiadomości elektronicznej za pomocą komunikatorów internetowych lub programów telefonicznych, w których użytkownik jest proszony o podanie swoich poufnych danych w celu wygrania określonych nagród lub jest informowany, że konieczne z powodu błędów technicznych, które doprowadziły do ​​utraty oryginalnych danych. E-mail zwykle wskazuje również adres internetowy, który zawiera klon strony internetowej instytucji finansowej lub handlowej. 

Chcemy, abyś wiedział, że członkowie naszego zespołu nie proszą Cię o dane osobowe, dokumenty ani hasła i nie kontaktują się z Tobą za pośrednictwem wiadomości SMS, WhatsApp, Facebook Messenger ani e-maili bez Twojej prośby. Rozmawiają z Tobą tylko oficjalnie, gdy piszesz do naszego działu pomocy. Nasze dane kontaktowe są następujące:

Czat na żywo dostępny tylko na naszej stronie internetowej: www.superbet.pl           

E-mail -  customer.support@superbet.pl                                                                                                                                            

Dokumenty, o które prosimy, służą wyłącznie do weryfikacji konta gracza, a wnioski będą przychodzić tylko z naszego adresu wsparcia: customer.support@superbet.pl. Sposoby przesłania nam dokumentów to tylko te wymienione powyżej, a także specjalna sekcja Twojego osobistego konta gracza. Nie wysyłaj nam dokumentów innymi metodami. 

Ponadto, jeśli widzisz różne grupy bukmacherskie w sieciach społecznościowych lub różne strony z materiałami lub linki, w których oferowane są rzeczy w zamian za dane osobowe, wiedz, że Superbet nigdy nie przekazuje informacji o promocjach i ofertach w ten sposób.

Jak uniknąć ataków phishingowych?

Zachowaj czujność podczas uzyskiwania dostępu do wiadomości e-mail, nawet jeśli pochodzą one ze znanych i nieznanych źródeł.

Traktuj z podejrzliwością prośby o przekazanie danych osobowych, w tym kopii dokumentów tożsamości, ale także niektórych danych finansowych (za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty, ogłoszeń, rozmów telefonicznych itp.).

Wykazuj niechęć do komunikacji w sieciach społecznościowych. W większości przypadków fałszywe konta w mediach społecznościowych są narzędziami służącymi do prób oszustwa.

NIE KLIKAJ odsyłaczy w e-mailach, komunikatorach ani reklamach. Przeanalizuj każde łącze przed uzyskaniem do nich dostępu.

Nie odpowiadaj na podejrzane wiadomości!                                             

Jeśli masz wątpliwości co do transakcji, przeprowadź dodatkowe kontrole.

Zwróć uwagę  na gramatykę, rozbieżności w informacjach.

UWAŻAJ !!!                                                                                          

Rola klientów w zapewnieniu bezpieczeństwa informacji przesyłanych w Internecie:

✓ korzystaj z aktualnych programów antywirusowych i antyspyware

✓ Twój system i przeglądarka zostały zaktualizowane o najnowsze poprawki bezpieczeństwa, które zapewnią zwiększoną ochronę

✓ zmieniaj hasła dostępu tak często, jak to możliwe, upewnij się, że wybierasz hasła złożone, które są trudne do odgadnięcia przez innych (zalecana złożoność obejmuje kombinację wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych). Nie używaj tego samego hasła do innych witryn, usług online, aplikacji itp.

✓ nie otwieraj podejrzanych e-maili ani nie próbuj uzyskać dostępu do znajdujących się w nich linków lub przycisków, ponieważ w przypadku takich działań na Twoim komputerze mogą zostać w przejrzysty sposób zainstalowane złośliwe aplikacje (trojany, wirusy, itp.), które mogą prowadzić do zmiany lub kradzieży danych

✓ zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi do Twojego komputera

Jesteśmy czujni, aby zakłady online były pozytywnym, relaksującym, bezpiecznym i odpowiedzialnym doświadczeniem.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się o obraźliwej nazwie użytkownika.

Dowiedz się co zrobić gdy nie możesz zalogować się na konto.

Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.

Dowiedz się co zrobić gdy zostałeś zablokowany na czacie.

Dowiedz się gdzie możesz zobaczyć historię konta.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

REJESTRACJA!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1

Powiązane artykuły

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail, użyłeś niewłaściwego lub popełniłeś literówkę w nim, wyślij zgłoszenie na adres customer.suppo...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierws...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...