Nie mogę się zalogować na swoje konto

user avatar

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierwszej kolejności usuń pliki cookie i wyczyść pamięć podręczną, a następnie spróbuj ponownie się zalogować. Jeśli jednak problem z logowaniem nadal występuje, zapoznaj się z dalszą częścią artykułu.

Oto potencjalne przyczyny, z powodu których nie jesteś w stanie zalogować się na swoje konto:

👉  Zapomniane hasło i/lub nazwa użytkownika
W przypadku gdy nie pamiętasz hasła do swojego konta Gracza, kliknij w przycisk Zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod formularzem logowania lub skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła, przechodząc tutaj.

nie moge sie zalogowac na konto

 

Następnie w dedykowanym polu wpisz adres e-mail, który jest przypisany do Twojego konta i naciśnij Wyślij”.

brak mozliwosci zalogowania zmiana hasla

 

Na podany adres zostanie wysłana wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Wystarczy, że ją otworzysz, klikniesz „Zresetuj hasło”, a w następnej kolejności nadasz nowe hasło. Teraz zaloguj się, używając nowego hasła, które ustawiłeś za pomocą wiadomości e-mail, a także wpisując nazwę użytkownika, która jest widoczna w prawym górnym rogu tej wiadomości.

nie moge sie zalogowac przypomnienie nazwa uzytkownika i haslo

 

Podczas zmiany hasła pojawia się komunikat Coś poszło nie tak.”? Oznacza to, że Twoje konto zostało wcześniej zamknięte na Twoją prośbę lub zostało zawieszone z powodu braku weryfikacji w ciągu 30 dni. Aby dokładnie określić powód braku możliwości zalogowania się na konto, należy wysłać wiadomość na customer.support@superbet.pl z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza, podając nazwę użytkownika, imię, nazwisko oraz powód zgłoszenia.

nie moge sie zalogowac cos poszlo nie tak

  

👉 Nieprawidłowe hasło
Jeśli podczas logowania wielokrotnie wpisałeś błędne hasło, Twoje konto zostało tymczasowo zablokowane. Odblokowanie automatyczne nastąpi po 15 minutach od chwili zablokowania. Zachęcamy do ponownej próby logowania po upływie tego czasu. Nie pamiętasz hasła? Zapoznaj się z informacjami udostępnionymi powyżej.

 

👉 Limit odpowiedzialnej gry
W przypadku gdy podczas logowania wyświetla Ci się komunikat „Przekroczono limit odpowiedzialnej gry!”, oznacza to, że został wykorzystany dzienny lub miesięczny limit czasu gry. W celu sprawdzenia bądź zmiany limitu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl. Więcej o limitach przeczytasz tutaj.

nie moge sie zalogowac limit odpowiedzialnej gry

 

👉 Nieaktywne konto
Jeśli podczas logowania na konto Gracza, pojawia się komunikat o nieaktywnym koncie, przedstawiony na grafice poniżej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl. W wiadomości podaj swoją nazwę użytkownika, imię, nazwisko, a także powód zgłoszenia.

nie moge sie zalogowac nieaktywne konto

 

👉 Logowanie spoza Polski
Komunikat „Niepoprawne dane. Skontaktuj się z Call Center.” wskazuje, że znajdujesz się poza granicami Polski lub używasz VPN-u. Warto podkreślić, że nasze usługi są dostępne wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polski. Innymi słowy, aby uzyskać dostęp do konta Gracza, konieczne jest przebywanie w Polsce i korzystanie z polskiego połączenia internetowego.

nie moge sie zalogowac dane niepoprawne

 

Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres , abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do konta Gracza.

Dowiedz się, dlaczego konto zostało zablokowane.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 6

Powiązane artykuły

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail, użyłeś niewłaściwego lub popełniłeś literówkę w nim, wyślij zgłoszenie na adres customer.suppo...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierws...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...