Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierwszej kolejności usuń pliki cookie i wyczyść pamięć podręczną, a następnie spróbuj ponownie się zalogować. Jeśli jednak problem z logowaniem nadal występuje, zapoznaj się z dalszą częścią artykułu.
Oto potencjalne przyczyny, z powodu których nie jesteś w stanie zalogować się na swoje konto:
👉 Zapomniane hasło i/lub nazwa użytkownika
W przypadku gdy nie pamiętasz hasła do swojego konta Gracza, kliknij w przycisk „Zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod formularzem logowania lub skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła, przechodząc tutaj.
Następnie w dedykowanym polu wpisz adres e-mail, który jest przypisany do Twojego konta i naciśnij „Wyślij”.
Na podany adres zostanie wysłana wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Wystarczy, że ją otworzysz, klikniesz „Zresetuj hasło”, a w następnej kolejności nadasz nowe hasło. Teraz zaloguj się, używając nowego hasła, które ustawiłeś za pomocą wiadomości e-mail, a także wpisując nazwę użytkownika, która jest widoczna w prawym górnym rogu tej wiadomości.
Podczas zmiany hasła pojawia się komunikat „Coś poszło nie tak.”? Oznacza to, że Twoje konto zostało wcześniej zamknięte na Twoją prośbę lub zostało zawieszone z powodu braku weryfikacji w ciągu 30 dni. Aby dokładnie określić powód braku możliwości zalogowania się na konto, należy wysłać wiadomość na customer.support@superbet.pl z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza, podając nazwę użytkownika, imię, nazwisko oraz powód zgłoszenia.
👉 Nieprawidłowe hasło
Jeśli podczas logowania wielokrotnie wpisałeś błędne hasło, Twoje konto zostało tymczasowo zablokowane. Odblokowanie automatyczne nastąpi po 15 minutach od chwili zablokowania. Zachęcamy do ponownej próby logowania po upływie tego czasu. Nie pamiętasz hasła? Zapoznaj się z informacjami udostępnionymi powyżej.
👉 Limit odpowiedzialnej gry
W przypadku gdy podczas logowania wyświetla Ci się komunikat „Przekroczono limit odpowiedzialnej gry!”, oznacza to, że został wykorzystany dzienny lub miesięczny limit czasu gry. W celu sprawdzenia bądź zmiany limitu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl. Więcej o limitach przeczytasz tutaj.
👉 Nieaktywne konto
Jeśli podczas logowania na konto Gracza, pojawia się komunikat o nieaktywnym koncie, przedstawiony na grafice poniżej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl. W wiadomości podaj swoją nazwę użytkownika, imię, nazwisko, a także powód zgłoszenia.
👉 Logowanie spoza Polski
Komunikat „Niepoprawne dane. Skontaktuj się z Call Center.” wskazuje, że znajdujesz się poza granicami Polski lub używasz VPN-u. Warto podkreślić, że nasze usługi są dostępne wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polski. Innymi słowy, aby uzyskać dostęp do konta Gracza, konieczne jest przebywanie w Polsce i korzystanie z polskiego połączenia internetowego.
Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do konta Gracza.
Dowiedz się, dlaczego konto zostało zablokowane.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!