Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca:
- masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia,
- niektóre banki nie przetwarzają wypłat w dni wolne od pracy, czyli w weekendy i w święta,
- wypłata wymaga zatwierdzenia przez odpowiedni Dział, co może potrwać od kilku minut do kilku godzin, czas nie powinien jednak przekraczać 24 godzin.
Pamiętaj, że wypłaty są zatwierdzane po pewnych kontrolach przeprowadzanych przez wyspecjalizowane Działy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zaakceptowanymi podczas rejestracji. Niemniej jednak zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przetwarzać płatności tak szybko, jak to tylko możliwe.
Jeśli wypłata nie została zatwierdzona w ciągu 24 godzin od jej zlecenia, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, dlaczego po zleceniu wypłaty pieniądze nie wpłynęły na konto.
Dowiedz się, ile może trwać proces wypłaty.
Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.