Dlaczego wypłata została zawieszona?

user avatar

Wypłata środków może zostać zawieszona w sytuacjach, gdy istnieją podejrzenia dotyczące nieuprawnionego korzystania z konta oraz jego zasilania, dokonywania podejrzanych transakcji lub gdy Gracz odmawia ujawnienia źródeł pochodzenia kapitału na grę. W takich przypadkach otrzymasz wiadomość e-mail na adres przypisany do konta Gracza, w której zostaniesz poproszony o wysłanie dodatkowych dokumentów, jak na przykład: zdjęcie karty bankowej zarejestrowanej na koncie, wyciąg bankowy zawierający transakcję do Superbet czy dokument potwierdzający dane użyte podczas rejestracji. Szczegółowe informacje zostaną zawarte w wiadomości e-mail. Wypłata środków może być wstrzymana do 30 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym istnieje możliwość wydłużenia tego okresu.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.

Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.

Dowiedz się, dlaczego jesteś proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach.

Dowiedz się, dlaczego po zleceniu wypłaty pieniądze nie wpłynęły na konto.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 5

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

W Superbet wszystkie wypłaty realizowane są za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24. Umożliwia on transfer wygranych na rachunek bankowy w śr...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Przelew bankowy (wypłata)

❗❗ Informujemy, że od 14 kwietnia 2025 roku metoda „Tradycyjny przelew” nie jest już dostępna. Prosimy o wybór opcji „Przelewy24” przy kolejnych wy...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Aktualnie jedyną metodą wypłaty w Superbet jest Przelewy24. Aby wypłata za jej pomocą była możliwa, konieczne jest wcześniejsze dokonanie przynaj...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...

Moja wypłata została odrzucona. Dlaczego?

💡 Jeżeli Twoja wypłata została odrzucona, sprawdź w pierwszej kolejności swoją skrzynkę mailową, czy nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z info...