Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

user avatar

💡 Jeśli nie masz możliwości wyboru konkretnej metody płatności do wypłaty środków, oznacza to, że nie jest ona zarejestrowana na Twoim koncie. Innymi słowy, nie dokonałeś jeszcze żadnej wpłaty przy użyciu tej metody. Ze względów bezpieczeństwa, które są określone przez przepisy mające na celu zapobieganie praniu pieniędzy, wypłaty mogą być dokonywane TYLKO metodami, które wykorzystałeś do wpłaty. Tym samym system przetwarzania płatności nie pozwala na rejestrowanie wypłat za pomocą metod płatności, które nie były używane do wpłat.

 

Co więcej, jeśli nie masz możliwości wypłaty środków, upewnij się że:

✓ dokonałeś co najmniej jednego depozytu metodą, którą próbujesz wypłacić,

✓ masz w pełni zweryfikowane konto, czyli wysłałeś niezbędne dokumenty do weryfikacji tożsamości i została ona zakończona,

✓ kwota, którą chcesz wypłacić, jest większa niż minimalny limit wypłat, tj. 1 PLN,

✓ wypłacasz pieniądze z salda depozytowego, a nie bonusowego, gdyż środki z salda bonusowego można wypłacić wyłącznie po spełnieniu warunków obrotu danym bonusem,

✓ zaktualizowałeś dowód tożsamości w terminie 30 dni od utraty ważności pierwotnie okazanego dokumentu,

✓ proces weryfikacji dodatkowych dokumentów, w przypadku gdy zostałeś o nią poproszony poprzez wiadomość e-mail, został zakończony,

nie usunąłeś danej metody płatności ze swojego konta; w przeciwnym razie, aby dokonać nią wypłaty, konieczne będzie ponowne dokonanie wpłaty tą metodą.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.

Dowiedz się, ile może trwać proces wypłaty.

Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.

Dowiedz się, jak sprawdzić używane metody płatności.

Dowiedz się, jak dokonać wpłaty na konto.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 9

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

Najczęściej używaną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, umożliwiająca transfe...

Przelew bankowy (wypłata)

Aby wypłacić środki za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na stronie internetowej, najedź kursorem na swoją nazwę użytkownika, która wyświetla ...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Jak zmienić numer rachunku dla wypłat przez Przelewy24?

Najczęściej wybieraną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, która umożliwia tra...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Jeśli nie masz możliwości wyboru konkretnej metody płatności do wypłaty środków, oznacza to, że nie jest ona zarejestrowana na Twoim koncie. Inny...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...