💡 Jeśli nie masz możliwości wyboru konkretnej metody płatności do wypłaty środków, oznacza to, że nie jest ona zarejestrowana na Twoim koncie. Innymi słowy, nie dokonałeś jeszcze żadnej wpłaty przy użyciu tej metody. Ze względów bezpieczeństwa, które są określone przez przepisy mające na celu zapobieganie praniu pieniędzy, wypłaty mogą być dokonywane TYLKO metodami, które wykorzystałeś do wpłaty. Tym samym system przetwarzania płatności nie pozwala na rejestrowanie wypłat za pomocą metod płatności, które nie były używane do wpłat.
Co więcej, jeśli nie masz możliwości wypłaty środków, upewnij się że:
✓ dokonałeś co najmniej jednego depozytu metodą, którą próbujesz wypłacić,
✓ masz w pełni zweryfikowane konto, czyli wysłałeś niezbędne dokumenty do weryfikacji tożsamości i została ona zakończona,
✓ kwota, którą chcesz wypłacić, jest większa niż minimalny limit wypłat, tj. 1 PLN,
✓ wypłacasz pieniądze z salda depozytowego, a nie bonusowego, gdyż środki z salda bonusowego można wypłacić wyłącznie po spełnieniu warunków obrotu danym bonusem,
✓ zaktualizowałeś dowód tożsamości w terminie 30 dni od utraty ważności pierwotnie okazanego dokumentu,
✓ proces weryfikacji dodatkowych dokumentów, w przypadku gdy zostałeś o nią poproszony poprzez wiadomość e-mail, został zakończony,
✓ nie usunąłeś danej metody płatności ze swojego konta; w przeciwnym razie, aby dokonać nią wypłaty, konieczne będzie ponowne dokonanie wpłaty tą metodą.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.
Dowiedz się, ile może trwać proces wypłaty.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, jak sprawdzić używane metody płatności.
Dowiedz się, jak dokonać wpłaty na konto.