Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

user avatar

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealizowana lub anulowana.

Należy pamiętać, że zatwierdzenie wypłaty może potrwać do 24 godzin, natomiast po jej zaakceptowaniu czas potrzebny na przetworzenie może się różnić w zależności od wybranej przez Ciebie metody wypłaty. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat czasu trwania procesu wypłaty, kliknij tutaj.

Warto również wiedzieć, że powodem wydłużonego oczekiwania na wypłatę może być:

  • przerwa w operacjach księgowych w banku,
  • specjalne godziny księgowania banku,
  • awaria lub opóźnienie systemu bankowego, 
  • dodatkowa weryfikacja przeprowadzana w ramach procedur bezpieczeństwa.

 

Zgodnie z regulaminem zakładów wzajemnych przez sieć internet, w sytuacjach wyjątkowych środki zostaną wypłacone w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia żądania.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, dlaczego wypłata jest w toku.

Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.

Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.

Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 3 z 16

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

Najczęściej używaną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, umożliwiająca transfe...

Przelew bankowy (wypłata)

Aby wypłacić środki za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na stronie internetowej, najedź kursorem na swoją nazwę użytkownika, która wyświetla ...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Jak zmienić numer rachunku dla wypłat przez Przelewy24?

Najczęściej wybieraną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, która umożliwia tra...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Jeśli nie masz możliwości wyboru konkretnej metody płatności do wypłaty środków, oznacza to, że nie jest ona zarejestrowana na Twoim koncie. Inny...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...