Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealizowana lub anulowana.
Należy pamiętać, że zatwierdzenie wypłaty może potrwać do 24 godzin, natomiast po jej zaakceptowaniu czas potrzebny na przetworzenie może się różnić w zależności od wybranej przez Ciebie metody wypłaty. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat czasu trwania procesu wypłaty, kliknij tutaj.
Warto również wiedzieć, że powodem wydłużonego oczekiwania na wypłatę może być:
- przerwa w operacjach księgowych w banku,
- specjalne godziny księgowania banku,
- awaria lub opóźnienie systemu bankowego,
- dodatkowa weryfikacja przeprowadzana w ramach procedur bezpieczeństwa.
Zgodnie z regulaminem zakładów wzajemnych przez sieć internet, w sytuacjach wyjątkowych środki zostaną wypłacone w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia żądania.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, dlaczego wypłata jest w toku.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.
Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.