Moja wypłata została odrzucona. Dlaczego?

user avatar

💡 Jeżeli Twoja wypłata została odrzucona, sprawdź w pierwszej kolejności swoją skrzynkę mailową, czy nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi Twojej wypłaty.

 

Poniżej przedstawiamy potencjalne przyczyny, dla których Twoja wypłata mogła zostać odrzucona:

👉  Wpisywane błędne dane
Upewnij się, że dane do wypłaty zostały wprowadzone poprawnie.

👉  Brak obrotu depozytem
Wpłaty na konto wnosi się wyłączenie w celu i z przeznaczeniem pod zawarcie przyszłych zakładów oraz uwzględniając przepisy określające przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy, Spółka ma prawo do odmowy wypłaty środków pieniężnych Gracza w kwocie równej dokonanej wpłaty, w przypadku niewykorzystania na grę równowartości wpłaconych środków. W skrócie, należy każdorazowo zawrzeć zakłady za równowartość wpłaconej kwoty, aby możliwa była wypłata środków. Kurs, ilość zdarzeń oraz kuponów nie ma znaczenia.

👉  Ograniczenia banku
W przypadku wypłaty za pomocą karty bankowej sprawdź, czy bank, w którym masz konto, umożliwia tego typu transakcje oraz czy nie są one zablokowane na Twoim koncie bankowym. Szczegółowe informacje na temat opcji dołączonych do karty można uzyskać również, kontaktując się z bankiem, który ją wydał.

👉  Karta MasterCard
Wypłaty środków na karty MasterCard nie są możliwe dla spółek bukmacherskich w Polsce. Wynika to bezpośrednio z polityki MasterCard. W takim przypadku należy skorzystać z innej metody wypłaty.

👉  Weryfikacja dodatkowych dokumentów
Zgodnie z warunkami zaakceptowanymi przy rejestracji konta, możesz zostać poproszony za pomocą wiadomości e-mail o wysłanie dodatkowych dokumentów, w dowolnym czasie, w celu zweryfikowania tożsamości posiadacza konta, jego prawa do używania określonych metod płatności oraz weryfikacji innych informacji, które zostały podane.

 

Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres , abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę i, jeśli konieczne, przekazać ją odpowiedniemu Działowi.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.

Dowiedz się, dlaczego wypłata jest w toku.

Dowiedz się, dlaczego nie możesz wypłacić środków.

Dowiedz się, ile może trwać proces wypłaty.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 14

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

W Superbet wszystkie wypłaty realizowane są za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24. Umożliwia on transfer wygranych na rachunek bankowy w śr...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Przelew bankowy (wypłata)

❗❗ Informujemy, że od 14 kwietnia 2025 roku metoda „Tradycyjny przelew” nie jest już dostępna. Prosimy o wybór opcji „Przelewy24” przy kolejnych wy...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Aktualnie jedyną metodą wypłaty w Superbet jest Przelewy24. Aby wypłata za jej pomocą była możliwa, konieczne jest wcześniejsze dokonanie przynaj...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...

Moja wypłata została odrzucona. Dlaczego?

💡 Jeżeli Twoja wypłata została odrzucona, sprawdź w pierwszej kolejności swoją skrzynkę mailową, czy nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z info...