Aby wypłacić środki z konta Gracza w Superbet, konieczne jest posiadanie konta stałego. Zgodnie z postanowieniami pkt 4A, ppkt 2a regulaminu Spółki: „Konto tymczasowe zakładane przez Klienta w uproszczonej procedurze rejestracji. Łączna kwota środków pieniężnych wpłaconych przez Klienta na Konto tymczasowe nie może przekroczyć 5.000 zł. Z konta tymczasowego gracze nie mogą wypłacać depozytów ani wygranych. Wypłaty możliwe są wyłącznie po zmianie statusu konta tymczasowego na konto stałe.”
W związku z powyższym należy przeprowadzić weryfikację tożsamości, uzupełniając z pozycji konta Gracza:
- numer IBAN, czyli numer konta bankowego (należy wpisać bez spacji),
- numer telefonu,
- adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania),
- miasto,
- województwo,
- kod pocztowy,
- numer dowodu osobistego,
- obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.
Ponadto, jeśli status konta tymczasowego nie zostanie zmieniony na konto stałe w terminie do 30 dni od jego utworzenia, zostanie automatycznie zawieszone. Ponowna możliwość korzystania z konta po jego zawieszeniu będzie możliwa tylko poprzez dokończenie procesu rejestracji i zmianę statusu konta tymczasowego na konto stałe. Więcej o weryfikacji tożsamości przeczytasz tutaj.
W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat lub wysłanie wiadomości e-mail na adres: customer.support@superbet.pl.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o wypłacie przelewem bankowym.
Dowiedz się o wypłacie za pomocą metody Przelewy24.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!