Dlaczego na koncie tymczasowym nie mogę wypłacić pieniędzy?

user avatar

Aby wypłacić środki z konta Gracza w Superbet, konieczne jest posiadanie konta stałego. Zgodnie z postanowieniami pkt 4A, ppkt 2a regulaminu Spółki: Konto tymczasowe zakładane przez Klienta w uproszczonej procedurze rejestracji. Łączna kwota środków pieniężnych wpłaconych przez Klienta na Konto tymczasowe nie może przekroczyć 4.000 zł. Z konta tymczasowego gracze nie mogą wypłacać depozytów ani wygranych. Wypłaty możliwe są wyłącznie po zmianie statusu konta tymczasowego na konto stałe.

W związku z powyższym należy przeprowadzić weryfikację tożsamości, uzupełniając z pozycji konta Gracza:

  • numer IBAN, czyli numer konta bankowego (należy wpisać bez spacji),
  • numer telefonu,
  • adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania),
  • miasto,
  • województwo,
  • kod pocztowy,
  • numer dowodu osobistego,
  • obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.

 

Ponadto, jeśli status konta tymczasowego nie zostanie zmieniony na konto stałe w terminie do 30 dni od jego utworzenia, zostanie automatycznie zawieszone. Ponowna możliwość korzystania z konta po jego zawieszeniu będzie możliwa tylko poprzez dokończenie procesu rejestracji i zmianę statusu konta tymczasowego na konto stałe. Więcej o weryfikacji tożsamości przeczytasz tutaj.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat lub wysłanie wiadomości e-mail na adres: customer.support@superbet.pl.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się o wypłacie przelewem bankowym.

Dowiedz się o wypłacie za pomocą metody Przelewy24.

Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.

Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 2

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

W Superbet wszystkie wypłaty realizowane są za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24. Umożliwia on transfer wygranych na rachunek bankowy w śr...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Przelew bankowy (wypłata)

❗❗ Informujemy, że od 14 kwietnia 2025 roku metoda „Tradycyjny przelew” nie jest już dostępna. Prosimy o wybór opcji „Przelewy24” przy kolejnych wy...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Aktualnie jedyną metodą wypłaty w Superbet jest Przelewy24. Aby wypłata za jej pomocą była możliwa, konieczne jest wcześniejsze dokonanie przynaj...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...

Moja wypłata została odrzucona. Dlaczego?

💡 Jeżeli Twoja wypłata została odrzucona, sprawdź w pierwszej kolejności swoją skrzynkę mailową, czy nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z info...