Aby wypłacić środki z konta Gracza w Superbet, konieczne jest posiadanie konta stałego. Zgodnie z postanowieniami pkt 4A, ppkt 2a regulaminu Spółki: „Konto tymczasowe zakładane przez Klienta w uproszczonej procedurze rejestracji. Łączna kwota środków pieniężnych wpłaconych przez Klienta na Konto tymczasowe nie może przekroczyć 4.000 zł. Z konta tymczasowego gracze nie mogą wypłacać depozytów ani wygranych. Wypłaty możliwe są wyłącznie po zmianie statusu konta tymczasowego na konto stałe.”
W związku z powyższym należy przeprowadzić weryfikację tożsamości, uzupełniając z pozycji konta Gracza:
- numer IBAN, czyli numer konta bankowego (należy wpisać bez spacji),
- numer telefonu,
- adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania),
- miasto,
- województwo,
- kod pocztowy,
- numer dowodu osobistego,
- obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.
Ponadto, jeśli status konta tymczasowego nie zostanie zmieniony na konto stałe w terminie do 30 dni od jego utworzenia, zostanie automatycznie zawieszone. Ponowna możliwość korzystania z konta po jego zawieszeniu będzie możliwa tylko poprzez dokończenie procesu rejestracji i zmianę statusu konta tymczasowego na konto stałe. Więcej o weryfikacji tożsamości przeczytasz tutaj.
W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat lub wysłanie wiadomości e-mail na adres: customer.support@superbet.pl.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o wypłacie za pomocą metody Przelewy24.
Dowiedz się, jak zweryfikować swoje konto bankowe.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, dlaczego wypłata została zawieszona.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!