Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

user avatar

Konto Gracza zostanie automatycznie zawieszone, jeśli nie przeprowadzisz weryfikacji tożsamości w ciągu 30 dni od momentu rejestracji. W takim przypadku aby odblokować konto, należy zgłosić taką prośbę poprzez wiadomość e-mail wysłaną z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, zawierając:

✓ imię i nazwisko,

✓ nazwę użytkownika,

✓ numer telefonu,

✓ numer konta bankowego,

✓ numer dowodu osobistego lub paszportu,

 adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania),

miasto, województwo, kod pocztowy,

obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu - ważne, aby zdjęcia były wyraźne, w kolorze, a wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne.

 

Po pomyślnym zakończeniu procesu weryfikacji i otwarciu konta Gracza otrzymasz wiadomość e-mail. 

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się jak długo trwa weryfikacja.

Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.

Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

Dowiedz się czy możesz obstawiać w Superbet, jeśli nie jesteś rezydentem Polski.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 3 z 5

Powiązane artykuły

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku należy przesłać prośbę z maila użytego przy rejestracji na adres: customer.support@superbet.pl.   W wiadomości prosim...

Odpowiedzialna gra – limity

🧐  Limit Gry to ograniczenie, które możesz ustawić na koncie gracza, aby mieć kontrolę nad swoją aktywnością i grać odpowiedzialnie. Wprowadziliśmy...

Czym się różni konto tymczasowe od konta stałego?

💥 Konto tymczasowe to konto, które zostało utworzone po procesie rejestracji, lecz nie zostało jeszcze w pełni zweryfikowane. Aby utworzyć konto ty...

Weryfikacja tożsamości

💡 Proces weryfikacji tożsamości stanowi obligatoryjny etap dla każdego legalnego bukmachera. Pozytywna weryfikacja naszych Klientów, a zwłaszcza po...

Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

Konto Gracza zostanie automatycznie zawieszone, jeśli nie przeprowadzisz weryfikacji tożsamości w ciągu 30 dni od momentu rejestracji. W takim przy...

Jak mogę zweryfikować swój numer telefonu?

👉  Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź ...

Dokument utracił ważność

🧐  Jeśli Twój dokument tożsamości utracił ważność należy przesłać aktualny dokument jak tylko zostanie on wydany przez odpowiednie organy, aby unik...

W jaki sposób można przesłać dokumenty?

Dokument taki jak dowód tożsamości należy przesłać poprzez konto gracza. Należy wejść w zakładkę "Twoje konto". Następnie w "Przesyłanie dokumentó...

Jak długo trwa weryfikacja dokumentów?

  Weryfikacja dokumentów odbywa się natychmiastowo. W przypadku przesłania dokumentów w jakości nieodpowiedniej do automatycznej weryfikacji lub do...