Konto Gracza zostanie automatycznie zawieszone, jeśli nie przeprowadzisz weryfikacji tożsamości w ciągu 30 dni od momentu rejestracji. W takim przypadku aby odblokować konto, należy zgłosić taką prośbę poprzez wiadomość e-mail wysłaną z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, zawierając:
✓ imię i nazwisko,
✓ nazwę użytkownika,
✓ numer telefonu,
✓ numer konta bankowego,
✓ numer dowodu osobistego lub paszportu,
✓ adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania),
✓ miasto, województwo, kod pocztowy,
✓ obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu - ważne, aby zdjęcia były wyraźne, w kolorze, a wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne.
Po pomyślnym zakończeniu procesu weryfikacji i otwarciu konta Gracza otrzymasz wiadomość e-mail.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak długo trwa weryfikacja.
Dowiedz się, czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Dowiedz się, na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się, czy możesz obstawiać w Superbet, jeśli nie jesteś rezydentem Polski.