Odpowiedzialna gra – limity

user avatar

🧐  Limit Gry to ograniczenie, które możesz ustawić na koncie gracza, aby mieć kontrolę nad swoją aktywnością i grać odpowiedzialnie.

Wprowadziliśmy dla Ciebie następujące opcje zastosowania limitów:

✓ Limit depozytów (ustawienie limitu kwoty jaką możesz doładować swoje konto)

✓ Limit obrotu (ustawienie limitu kwoty jaką możesz przeznaczyć na grę)

✓ Limit czasu gry (ustawienie limitu czasu jakiego możesz spędzić na grze, rozumianego jako czas od zalogowania się przez uczestnika gry na konto do czasu wylogowania)

Na każdym nowym koncie gracza limity są ustawione automatycznie. Po zalogowaniu się, graczowi pokazuje się komunikat o ustawionych ograniczeniach. 

limity_ok.png 

Klient ma możliwość zmiany limitów, może je zwiększyć lub zmniejszyć.

Zmniejszenie któregokolwiek z limitów dokonywane jest niezwłocznie po zgłoszeniu takiego żądania. Zwiększenie limitów odbywa się nie wcześniej niż po upływie konkretnego czasu. Należy więc pamiętać, że PIERWSZE zwiększenie limitu trwa 48 godzin, DRUGIE zwiększenie 7 dni, a TRZECIE i każde następne zwiększenie trwa 3 miesiące od momentu zgłoszenia takiego żądania.

💥 Uwaga! Na podstawie wytycznych z MF i UCS Spółka zwiększy limit czasu gry do maksymalnego poziomu 20 godzin na dobę i 600 godzin w miesiącu.

 

👉   Aby zrealizować takie żądanie zwiększenia lub zmniejszenia, któregokolwiek z limitów musisz przesłać nam swoją prośbę na adres: customer.support@superbet.pl posługując się adresem e-mail, który został użyty do założenia konta, podając:

 nazwę użytkownika,

✓ rodzaj limitu

 kwotę/czas limitu

Ograniczenia ustawiane są na dzień lub miesiąc (limit dzienny – do końca dnia, limit miesięczny - do końca miesiąca). Po przekroczeniu ustalonego limitu, nie będzie możliwe zawieranie zakładów czy złożenie depozytu.

Obsługa Klienta nie posiada informacji, ile klient w sumie spędził czasu na grze. Pamiętaj, graj odpowiedzialnie. 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się co zrobić gdy dokument utracił ważność

Dowiedz się czym różni się konto stałe od konta tymczasowego

Dowiedz się więcej o weryfikacji tożsamości Klienta

Dowiedz się w jaki sposób można przesłać dokumenty

Dowiedz się jak długo trwa weryfikacja dokumentów

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 6

Powiązane artykuły

Odpowiedzialna gra – limity

🧐  Limit Gry to ograniczenie, które możesz ustawić na koncie gracza, aby mieć kontrolę nad swoją aktywnością i grać odpowiedzialnie. Wprowadziliśmy...

Czym się różni konto tymczasowe od konta stałego?

Na koncie tymczasowym maksymalny depozyt może wynosić 5000zł, nie można dokonywać wypłat oraz największa wygrana nie może przekraczać 2279,99 zł. D...

Weryfikacja tożsamości (KYC)

💡 Bardzo ważna jest dla nas pozytywna weryfikacja naszych Klientów, a zwłaszcza potwierdzenie, że mają oni ukończone 18 lat. Ponadto, weryfikując t...

Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

  Konto gracza zostanie automatycznie zablokowane jeśli nie zostanie dokończona pełna rejestracja w ciągu 90 dni od założenia konta.  W celu odblok...

Jak mogę zweryfikować swój numer telefonu?

👉  Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź ...

Dokument utracił ważność

🧐  Jeśli Twój dokument tożsamości utracił ważność należy przesłać aktualny dokument jak tylko zostanie on wydany przez odpowiednie organy, aby unik...

W jaki sposób można przesłać dokumenty?

Dokument taki jak dowód tożsamości należy przesłać poprzez konto gracza. Należy wejść w zakładkę "Twoje konto". Następnie w "Przesyłanie dokumentó...

Jak długo trwa weryfikacja dokumentów?

  Weryfikacja dokumentów odbywa się natychmiastowo. W przypadku przesłania nieodpowiednich lub nieczytelnych dokumentów, weryfikacja może się przed...