Wyciąg bankowy to dokument zawierający szczegółowe zestawienie operacji finansowych przeprowadzonych na Twoim koncie w określonym przedziale czasowym. Przedstawia on wszystkie wpłaty i wypłaty właściciela rachunku.
Dokument ma na celu potwierdzenie, że Gracz jest posiadaczem konta przypisanego do jego profilu w Superbet. Musi zawierać imię i nazwisko właściciela, a także pełny numer rachunku. Wyciąg bankowy należy wysłać za pomocą wiadomości e-mail na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta Gracza. Informacje o szacowanym czasie weryfikacji sprawdzisz tutaj.
W większości banków wyciąg można wygenerować w kilku prostych krokach:
1. zaloguj się do swojego konta w bankowości elektrycznej (za pomocą witryny WWW banku lub aplikacji),
2. przejdź do sekcji historii transakcji odpowiedniego konta,
3. określ zakres dat, jaki ma obejmować wyciąg,
4. wybierz opcję pobrania lub zapisania pliku w formacie PDF.
Jeśli napotkasz trudności w uzyskaniu dokumentu, zachęcamy do skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta Twojego banku.
❗ Ważna informacja: Potwierdzenie transakcji nie jest wyciągiem bankowym. W celu weryfikacji należy wysłać wyciąg bankowy z numeru rachunku.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak zmienić zarejestrowany adres e-mail.
Dowiedz się, dlaczego jesteś proszony o dodatkowe dokumenty.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!