Po aktywacji konta za pomocą linku wysłanego e-mailem konieczne jest zweryfikowanie numeru telefonu.
👉 W tym celu kliknij na swoje inicjały lub zdjęcie profilowe, a następnie przejdź do sekcji „Weryfikacja numeru telefonu”.
Wprowadź kod otrzymany SMS-em i naciśnij „Wyślij”.
👉 Jeśli nie otrzymałeś SMS-a, upewnij się, że numer telefonu zapisany na Twoim koncie Gracza jest prawidłowy. Jeśli numer jest poprawny, kliknij „Wyślij ponownie SMS”, aby otrzymać nowy kod. Po otrzymaniu kodu wpisz go i zatwierdź, naciskając przycisk „Wyślij”.
💥 Przypominamy, że możesz poprosić o kod przez SMS tylko raz dziennie. W przypadku wielokrotnych próśb kod stanie się nieaktywny. Możesz poprosić o nowy kod następnego dnia.
Jeśli zauważysz, że numer telefonu jest nieprawidłowy, zmień go w następujący sposób:
📱 Aby zmienić swój numer telefonu, kliknij na swoje inicjały lub zdjęcie profilowe, a potem przejdź do sekcji „Ustawienia”.
📲 Następnie wybierz „Zmień numer telefonu”.
📲 Wprowadź nowy numer telefonu i potwierdź go, naciskając czerwony przycisk.
Po zaktualizowaniu numeru telefonu poproś o wysłanie nowego kodu SMS.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jakie są warunki poprawnej rejestracji.
Dowiedz się, jakie dane są potrzebne do rejestracji.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!