👉 Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź do opcji „Weryfikacja tożsamości”.
Wpisz kod otrzymany SMS-em:
👉 Jeśli nie otrzymałeś sms-a, sprawdź czy numer telefonu zapisany na koncie jest prawidłowy. Jeśli numer na koncie jest poprawny, poproś o nowy kod, klikając „Wyślij ponownie SMS”. Wpisz otrzymany kod, a następnie zatwierdź, naciskając przycisk „Wyślij”.
💥 Przypominamy, że tylko raz dziennie możesz poprosić o kod przez sms. Jeśli poprosisz wiele razy, kod będzie nieprawidłowy. Możesz poprosić o nowy kod następnego dnia.
Jeśli zauważysz, że numer telefonu jest nieprawidłowy, zmień go w następujący sposób:
📱 Aby zmienić swój numer telefonu, kliknij ikonę obok swojej nazwy użytkownika, a następnie przejdź do sekcji „Twoje konto”.
📲 Następnie kliknij ponownie „Zmień dane osobowe”.
📲 Wprowadź nowy numer telefonu w polu poniżej aktualnego numeru telefonu, a następnie naciśnij „Zmień dane osobowe”.
Po zaktualizowaniu numeru telefonu poproś o nowy kod SMS.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się jakie są warunki poprawnej rejestracji
Dowiedz się jakie dane są potrzebne do rejestracji