Konto gracza zostanie automatycznie zablokowane jeśli nie zostanie dokończona pełna rejestracja w ciągu 30 dni od założenia konta.
W celu odblokowania konta należy zgłosić taką prośbę na adres customer.support@superbet.pl oraz przesłać następujące dane:
✓ imię i nazwisko
✓ nazwa gracza
✓ numer telefonu
✓ numer konta bankowego
✓ numer dowodu osobistego lub paszportu
✓ województwo, miasto, kod pocztowy
✓ adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania)
✓ skan/zdjęcie dowodu osobistego
Dane te są potrzebne do ukończenia pełnej weryfikacji konta. Po pomyślnej weryfikacji, konto zostanie odblokowane.
👉 Pamiętaj, aby zdjęcie/skan przesyłanego dowodu był wyraźny i czytelny.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się co to jest phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online.
Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Dowiedz się o obraźliwej nazwie użytkownika.
Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.
Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się jak zamknąć/usunąć swoje konto w Superbet.
Dowiedz się czy możesz obstawiać w Superbet jeśli nie jesteś rezydentem Polski.
Dowiedz się gdzie zaktualizować swoje dane na koncie gracza.
Dowiedz się co zrobić gdy zostałeś zablokowany na czacie.
Dowiedz się gdzie możesz zobaczyć historię konta.
Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.