Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

user avatar

 

Konto gracza zostanie automatycznie zablokowane jeśli nie zostanie dokończona pełna rejestracja w ciągu 30 dni od założenia konta. 

W celu odblokowania konta należy zgłosić taką prośbę na adres customer.support@superbet.pl oraz przesłać następujące dane:

✓ imię i nazwisko

✓ nazwa gracza

✓ numer telefonu

✓ numer konta bankowego

✓ numer dowodu osobistego lub paszportu

✓ województwo, miasto, kod pocztowy

 adres zamieszkania (nazwa ulicy wraz z numerem domu/mieszkania)

✓ skan/zdjęcie dowodu osobistego

 

Dane te są potrzebne do ukończenia pełnej weryfikacji konta. Po pomyślnej weryfikacji, konto zostanie odblokowane. 

👉   Pamiętaj, aby zdjęcie/skan przesyłanego dowodu był wyraźny i czytelny.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się co to jest phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online.

Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.

Dowiedz się o obraźliwej nazwie użytkownika. 

Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.

Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

Dowiedz się jak zamknąć/usunąć swoje konto w Superbet.

Dowiedz się czy możesz obstawiać w Superbet jeśli nie jesteś rezydentem Polski.

Dowiedz się gdzie zaktualizować swoje dane na koncie gracza.

Dowiedz się co zrobić gdy zostałeś zablokowany na czacie

Dowiedz się gdzie możesz zobaczyć historię konta.

Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 3

Powiązane artykuły

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie gracza?

W celu zmiany numeru rachunku, należy przesłać prośbę z maila użytego przy rejestracji na adres: customer.support@superbet.pl.   W wiadomości prosi...

Odpowiedzialna gra – limity

🧐  Limit Gry to ograniczenie, które możesz ustawić na koncie gracza, aby mieć kontrolę nad swoją aktywnością i grać odpowiedzialnie. Wprowadziliśmy...

Czym się różni konto tymczasowe od konta stałego?

Na koncie tymczasowym maksymalny depozyt może wynosić 5000zł, nie można dokonywać wypłat oraz największa wygrana nie może przekraczać 2279,99 zł. D...

Weryfikacja tożsamości (KYC)

💡 Bardzo ważna jest dla nas pozytywna weryfikacja naszych Klientów, a zwłaszcza potwierdzenie, że mają oni ukończone 18 lat. Ponadto, weryfikując t...

Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

  Konto gracza zostanie automatycznie zablokowane jeśli nie zostanie dokończona pełna rejestracja w ciągu 30 dni od założenia konta.  W celu odblok...

Jak mogę zweryfikować swój numer telefonu?

👉  Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź ...

Dokument utracił ważność

🧐  Jeśli Twój dokument tożsamości utracił ważność należy przesłać aktualny dokument jak tylko zostanie on wydany przez odpowiednie organy, aby unik...

W jaki sposób można przesłać dokumenty?

Dokument taki jak dowód tożsamości należy przesłać poprzez konto gracza. Należy wejść w zakładkę "Twoje konto". Następnie w "Przesyłanie dokumentó...

Jak długo trwa weryfikacja dokumentów?

  Weryfikacja dokumentów odbywa się natychmiastowo. W przypadku przesłania nieodpowiednich lub nieczytelnych dokumentów, weryfikacja może się przed...