Jest kilka sytuacji, w których możesz mieć problemy z plikami cookies i pamięcią podręczną: nie możesz się zalogować, nie możesz dokonać wpłaty, nie możesz dokonać wypłaty, nie możesz obstawiać lub gry nagle się zawieszają.
Aby mieć pewność, że te problemy nie są powodowane przez pliki cookies i pamięć podręczną, wykonaj poniższe czynności, w zależności od przeglądarki internetowej, z której korzystasz, aby wejść na stronę www.superbet.pl.
✓ Ustawienia – Prywatność i bezpieczeństwo - Wyczyść dane przeglądania – Zaawansowane – Wyczyść następujące pozycje z: wybierz „od początku” – musisz zaznaczyć pierwsze 4 pola – wyczyść dane.
✓ Opcje – Prywatność i bezpieczeństwo – Ciasteczka i dane stron - Wyczyść dane – należy zaznaczyć wszystkie pola – „Wyczyść”.
✓ Menu – Historia – Wyczyść dane przeglądania – Zakres czasu – zaznacz wszystko „od początku” – zaznacz wszystkie pola – Wyczyść dane przeglądania.
✓ Safari – Preferencje – Prywatność – Zarządzaj danymi witryny – Usuń wszystko.
✓ Ustawienia – Prywatność i usługi – Wyczyść dane do przeglądania – Wybierz elementy do czyszczenia – Zakres czasu „od początku” – Pliki cookie i inne dane witryn – Wyczyść teraz.
💥 Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z zespołem Obsługi Klienta, którzy mogą Ci pomóc 24/7.
Dowiedz się więcej:
Przeczytaj Regulamin Zakładów Online.
Przeczytaj regulamin odpowiedzialnej gry.
Przeczytaj naszą politykę prywatności.
Przeczytaj naszą politykę przeciwdziałania praniu pieniędzy.
Przeczytaj więcej o naszej firmie Superbet.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!