Każdy Gracz może w dowolnym momencie poprosić o przygotowanie zestawienia swoich transakcji, czyli bilansu wpłat i wypłat. To przydatne narzędzie, które pozwala zachować pełną kontrolę nad historią środków na koncie.
Aby otrzymać bilans wpłat i wypłat, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: customer.support@superbet.pl. Wiadomość musi zostać wysłana z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza.
W treści wiadomości należy zawrzeć:
- imię i nazwisko,
- nazwę użytkownika,
- prośbę o przygotowanie bilansu wpłat i wypłat.
Jeśli potrzebujesz bilansu za określony przedział czasu (np. ostatni miesiąc, kwartał, cały rok), prosimy zaznaczyć to w swojej wiadomości. W przypadku braku takiej informacji bilans zostanie sporządzony dla całego okresu istnienia konta Gracza.
⏱ Odpowiedź w sprawie zestawienia transakcji zostanie wysłana w możliwie najkrótszym czasie.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak zmienić zarejestrowany adres e-mail.
Dowiedz się, jak odzyskać nazwę użytkownika.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!