Wypłata mogła zostać zawieszona z uwagi na wykonywane podejrzane transakcje lub błędnie wprowadzone przez Klienta dane. W związku z tym Klient może zostać poproszony o dosłanie dodatkowych dokumentów takich jak zdjęcie karty bankowej, wyciąg bankowy z transakcją do Superbet itp. Wypłata może zostać wstrzymana do 30 dni. Dokumenty należy przesyłać na adres customer.support@superbet.pl.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o wypłacie metodą Neteller.
Dowiedz się o wypłacie przelewem bankowym.
Dowiedz się o wypłacie kartą bankową.
Dowiedz się dlaczego pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe.
Dowiedz się dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się dlaczego na koncie tymczasowym nie mogę wypłacić pieniędzy.
Dowiedz się ile może trwać proces wypłaty.
Dowiedz się jakie są dostępne metody wypłat.
Dowiedz się, dlaczego po dokonaniu wypłaty, pieniądze nie wpłynęły na konto.
Dowiedz się jak długo trwa proces wypłaty za pomocą karty bankowej.