Wypłata środków może zostać zawieszona w sytuacjach, gdy istnieją podejrzenia dotyczące nieuprawnionego korzystania z konta oraz jego zasilania, dokonywania podejrzanych transakcji lub gdy Gracz odmawia ujawnienia źródeł pochodzenia kapitału na grę. W takich przypadkach otrzymasz wiadomość e-mail na adres przypisany do konta Gracza, w której zostaniesz poproszony o wysłanie dodatkowych dokumentów, jak na przykład: zdjęcie karty bankowej zarejestrowanej na koncie, wyciąg bankowy zawierający transakcję do Superbet czy dokument potwierdzający dane użyte podczas rejestracji. Szczegółowe informacje zostaną zawarte w wiadomości e-mail. Wypłata środków może być wstrzymana do 30 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym istnieje możliwość wydłużenia tego okresu.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.
Dowiedz się, dlaczego jesteś proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach.
Dowiedz się, dlaczego po zleceniu wypłaty pieniądze nie wpłynęły na konto.
Dowiedz się, dlaczego na koncie tymczasowym nie mogę wypłacić pieniędzy.