Dlaczego wypłata została zawieszona?

user avatar

Wypłata środków może zostać zawieszona w sytuacjach, gdy istnieją podejrzenia dotyczące nieuprawnionego korzystania z konta oraz jego zasilania, dokonywania podejrzanych transakcji lub gdy Gracz odmawia ujawnienia źródeł pochodzenia kapitału na grę. W takich przypadkach otrzymasz wiadomość e-mail na adres przypisany do konta Gracza, w której zostaniesz poproszony o wysłanie dodatkowych dokumentów, jak na przykład: zdjęcie karty bankowej zarejestrowanej na koncie, wyciąg bankowy zawierający transakcję do Superbet czy dokument potwierdzający dane użyte podczas rejestracji. Szczegółowe informacje zostaną zawarte w wiadomości e-mail. Wypłata środków może być wstrzymana do 30 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym istnieje możliwość wydłużenia tego okresu.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, dlaczego wypłata została odrzucona.

Dowiedz się, jakie są dostępne metody wypłat.

Dowiedz się, dlaczego jesteś proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach.

Dowiedz się, dlaczego po zleceniu wypłaty pieniądze nie wpłynęły na konto.

Dowiedz się, dlaczego na koncie tymczasowym nie mogę wypłacić pieniędzy.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 5

Powiązane artykuły

Szybkie wypłaty (Przelewy24)

Najczęściej używaną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, umożliwiająca transfe...

Przelew bankowy (wypłata)

Aby wypłacić środki za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na stronie internetowej, najedź kursorem na swoją nazwę użytkownika, która wyświetla ...

Jak zmienić numer konta bankowego na koncie Gracza?

W celu zmiany numeru rachunku bankowego należy wysłać prośbę z adresu e-mail przypisanego do konta Gracza na adres: customer.support@superbet.pl. W...

Jak zmienić numer rachunku dla wypłat przez Przelewy24?

Najczęściej wybieraną metodą płatności do procesowania wypłat w Superbet są Przelewy24. Jest to nasza najszybsza opcja wypłaty, która umożliwia tra...

Co to są kody IBAN, SWIFT i BIC?

Kod IBAN (ang. International Bank Account Number), czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego, jest standardem numeracji kont bankowych wykorzys...

Dlaczego jestem proszony o dodatkowe dokumenty przy wypłatach?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta Gracza, może zdarzyć się, że podczas procesu wypłaty poprosimy Cię o dostarczenie dodatkowych dokume...

Jak mogę dokonać wypłaty?

Wypłaty są możliwe tylko wtedy, gdy masz konto stałe, czyli w pełni zweryfikowane. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoją tożsamość, postępu...

Dlaczego wypłata jest w toku?

Istnieje kilka przyczyn, dla których wypłata może być oznaczona jako oczekująca: masz możliwość anulowania wypłaty w ciągu 3 minut od jej zlecenia...

Dlaczego nie mogę wypłacić środków za pomocą wybranej przeze mnie metody płatności?

💡 Jeśli nie masz możliwości wyboru konkretnej metody płatności do wypłaty środków, oznacza to, że nie jest ona zarejestrowana na Twoim koncie. Inny...

Zleciłem wypłatę, ale pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe

Istotne jest regularne monitorowanie statusu wypłaty od momentu jej zlecenia - wypłata może być oczekująca na zatwierdzenie, zaakceptowana, zrealiz...