Jak mogę zweryfikować swój numer telefonu?

user avatar

👉  Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź do opcji „Weryfikacja numeru telefonu”.

FAQ_-_phone_number_verification__1_.jpg

Wpisz kod otrzymany SMS-em:     

FAQ_-_phone_number_verification__2_.jpg

👉 Jeśli nie otrzymałeś sms-a, sprawdź czy numer telefonu zapisany na koncie jest prawidłowy. Jeśli numer na koncie jest poprawny, poproś o nowy kod, klikając „Wyślij ponownie SMS”. Wpisz otrzymany kod, a następnie zatwierdź, naciskając przycisk „Wyślij”.                                                                         

💥 Przypominamy, że tylko raz dziennie możesz poprosić o kod przez sms. Jeśli poprosisz wiele razy, kod będzie nieprawidłowy. Możesz poprosić o nowy kod następnego dnia.

 

Jeśli zauważysz, że numer telefonu jest nieprawidłowy, zmień go w następujący sposób:

📱 Aby zmienić swój numer telefonu, kliknij ikonę obok swojej nazwy użytkownika, a następnie przejdź do sekcji „Twoje konto”.

 Kliknij „Edytuj informacje profilowe”.

FAQ_-_phone_number_verification__4_.jpg

📲 Następnie kliknij ponownie „Edytuj”.

FAQ_-_phone_number_verification__5_.jpg

 

📲 Wprowadź nowy numer telefonu w polu poniżej aktualnego numeru telefonu, a następnie naciśnij  „Zapisz”.

FAQ_-_phone_number_verification__6_.jpg

Po zaktualizowaniu numeru telefonu poproś o nowy kod SMS.

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się Jakie są warunki poprawnej rejestracji?

Dowiedz się Jakie dane są potrzebne do rejestracji?

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

REJESTRACJA!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Powiązane artykuły

Odpowiedzialna gra – limity

🧐  Limit Gry to ograniczenie, które możesz ustawić na koncie gracza, aby mieć kontrolę nad swoją aktywnością i grać odpowiedzialnie. Wprowadziliśmy...

Czym się różni konto tymczasowe od konta stałego?

Na koncie tymczasowym maksymalny depozyt może wynosić 5000zł, nie można dokonywać wypłat oraz największa wygrana nie może przekraczać 2279,99 zł. D...

Weryfikacja tożsamości (KYC)

💡 Bardzo ważna jest dla nas pozytywna weryfikacja naszych Klientów, a zwłaszcza potwierdzenie, że mają oni ukończone 18 lat. Ponadto, weryfikując t...

Nie dokończyłem pełnej rejestracji konta. Co robić?

  Konto gracza zostanie automatycznie zablokowane jeśli nie zostanie dokończona pełna rejestracja w ciągu 90 dni od założenia konta.  W celu odblok...

Jak mogę zweryfikować swój numer telefonu?

👉  Po aktywacji konta poprzez dostęp do linku otrzymanego e-mailem, potwierdź numer telefonu. Kliknij swoją nazwę użytkownika, a następnie przejdź ...

Dokument utracił ważność

🧐  Jeśli Twój dokument tożsamości utracił ważność należy przesłać aktualny dokument jak tylko zostanie on wydany przez odpowiednie organy, aby unik...

W jaki sposób można przesłać dokumenty?

Dokument taki jak dowód tożsamości należy przesłać poprzez konto gracza. Należy wejść w zakładkę "Twoje konto". Następnie w "Przesyłanie dokumentó...

Jak długo trwa weryfikacja dokumentów?

  Weryfikacja dokumentów odbywa się natychmiastowo. W przypadku przesłania nieodpowiednich lub nieczytelnych dokumentów, weryfikacja może się przed...