Jak mogę zamknąć / usunąć moje konto Superbet?

user avatar

Zamknięcie konta w Superbet wymaga skontaktowania się z Działem Customer Support. W tym celu należy wysłać wiadomość e-mail z adresu użytego przy rejestracji konta na adres customer.support@superbet.pl.

W wiadomości należy podać imię, nazwisko oraz nazwę użytkownika. Dodatkowo prosimy o podanie przyczyny zamknięcia konta.

Konto w Superbet nie może zostać usunięte, ale może zostać zamknięte. Zamknięcie konta oznacza, brak możliwości logowania się na swoje konto gracza oraz brak otrzymywanych informacji i biuletynów na adres e-mail.

😎  Pamiętaj. Graj odpowiedzialnie!

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się co to jest phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online.

Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.

Dowiedz się o obraźliwej nazwie użytkownika. 

Dowiedz się co zrobić gdy nie możesz zalogować się na konto.

Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.

Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

Dowiedz się czy możesz obstawiać w Superbet jeśli nie jesteś rezydentem Polski.

Dowiedz się gdzie zaktualizować swoje dane na koncie gracza.

Dowiedz się co zrobić gdy zostałeś zablokowany na czacie

Dowiedz się gdzie możesz zobaczyć historię konta.

Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.

 

  

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 7 z 16

Powiązane artykuły

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail lub użyto niewłaściwego adresu e-mail, wyślij zgłoszenie do customer.support@superbet.pl z nowe...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Logowanie może być niemożliwe z powodu plików cookie lub pamięci podręcznej, mimo że dane uwierzytelniające są prawidłowe. W związku z tym w pierws...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...