Zamknięcie konta w Superbet wymaga skontaktowania się z Działem Customer Support. W tym celu należy wysłać wiadomość e-mail z adresu użytego przy rejestracji konta na adres customer.support@superbet.pl.
W wiadomości należy podać imię, nazwisko oraz nazwę użytkownika. Dodatkowo prosimy o podanie przyczyny zamknięcia konta.
Konto w Superbet nie może zostać usunięte, ale może zostać zamknięte. Zamknięcie konta oznacza, brak możliwości logowania się na swoje konto gracza oraz brak otrzymywanych informacji i biuletynów na adres e-mail.
😎 Pamiętaj. Graj odpowiedzialnie!
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się co to jest phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online.
Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Dowiedz się o obraźliwej nazwie użytkownika.
Dowiedz się co zrobić gdy nie możesz zalogować się na konto.
Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.
Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się czy możesz obstawiać w Superbet jeśli nie jesteś rezydentem Polski.
Dowiedz się gdzie zaktualizować swoje dane na koncie gracza.
Dowiedz się co zrobić gdy zostałeś zablokowany na czacie.
Dowiedz się gdzie możesz zobaczyć historię konta.
Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.