Zamknięcie konta w Superbet wymaga skontaktowania się z Działem Customer Support. W tym celu należy wysłać wiadomość e-mail z adresu użytego przy rejestracji konta na adres customer.support@superbet.pl.
W wiadomości należy podać imię, nazwisko oraz nazwę użytkownika. Dodatkowo prosimy o podanie przyczyny zamknięcia konta.
Konto w Superbet nie może zostać usunięte, ale może zostać zamknięte. Zamknięcie konta oznacza, brak możliwości logowania się na swoje konto gracza oraz brak otrzymywanych informacji i biuletynów na adres e-mail.
😎 Pamiętaj. Graj odpowiedzialnie!
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się czy możesz otworzyć konto w imieniu innej osoby.
Dowiedz się co zrobić gdy nie możesz zalogować się na konto.
Dowiedz się dlaczego konto zostało zablokowane.
Dowiedz się na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.
Dowiedz się jak uzyskać/odblokować dostęp do konta gracza.