W celu zmiany numeru rachunku, należy przesłać prośbę z maila użytego przy rejestracji na adres: customer.support@superbet.pl.
W wiadomości prosimy o przesłanie następujących dokumentów:
- stary numer rachunku bankowego,
- nowy numer rachunku bankowego,
- wyciąg bankowy dla nowego numeru rachunku,
- nazwę użytkownika,
- imię i nazwisko.
Numer rachunku powinien zawierać kod kraju (PL) oraz 26 cyfr pisanych bez spacji.
Weryfikacja dokumentów może potrwać około 72h. Po aktualizacji numeru rachunku, Klient otrzymuje wiadomość mailową z potwierdzeniem zmiany dokonanej na koncie gracza.
Ważne! Wyciąg bankowy musi zawierać: imię i nazwisko właściciela rachunku oraz pełny numer konta. Korzystanie z rachunku bankowego osoby trzeciej, rachunku zagranicznego oraz rachunku biznesowego, nie jest akceptowane na stronie Superbet. Właściciel konta Superbet może korzystać wyłącznie ze swojego prywatnego rachunku bankowego.