Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

user avatar

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail lub użyto niewłaściwego adresu e-mail, wyślij zgłoszenie do customer.support@superbet.pl z nowego adresu e-mail, który zawiera  informacje takie jak:

  • Nazwa użytkownika konta;
  • Stary adres e-mail;
  • Nowy adres e‑mail;
  • Numer pesel lub numer dokumentu tożsamości podany przy rejestracji;
  • Skan dowodu (obie strony) lub paszportu;

Ze względów bezpieczeństwa, adres e-mail można zmienić jedynie poprzez kontakt z Obsługą Klienta. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 3 z 3

Powiązane artykuły

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

W Superbet cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego chcielibyśmy dać Ci kilka wskazówek, jak chronić swoje konto. Napastnicy próbują przekon...

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

Jeśli nie masz już dostępu do swojego adresu e-mail lub użyto niewłaściwego adresu e-mail, wyślij zgłoszenie do customer.support@superbet.pl z nowe...

Jak utworzyć silne hasło i zwiększyć bezpieczeństwo konta?

Utworzenie silnego hasła oraz częste aktualizowanie danych osobowych na koncie Gracza pomaga zapewnić jego bezpieczeństwo.   Dlaczego tak ważne jes...

Czy mogę usunąć moje stare kupony z sekcji „Historia zakładów”?

Niestety nie ma możliwości usunięcia kuponów ze swojego konta. Organizator gier hazardowych zapewnia graczowi dostęp do informacji o statusie konta...

Phishing lub kradzież tożsamości w środowisku online

Phishing to jedno z najczęstszych oszustw w środowisku online, jest to metoda kradzieży tożsamości, która polega na próbie uzyskania danych osobowy...

Czy mogę otworzyć konto w imieniu innej osoby?

Prawo wymaga, aby posiadacz był tym, który rejestruje konto gracza na www.superbet.pl. Konto musi być unikalne. Jedna osoba może mieć tylko jedno k...

Obraźliwa nazwa użytkownika

Informujemy, że Superbet ma prawo zawiesić w dowolnym momencie i według własnego uznania konto o nazwie użytkownika uznanej za obraźliwą i / lub ni...

Nie mogę się zalogować na swoje konto

Powody, dla których nie możesz zalogować się na konto: 👉  Zapomniałeś hasła / nazwy użytkownika W takim przypadku należy otworzyć zakładkę „Zaloguj...

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Konto może być zablokowane z różnych powodów: 👉  Brak weryfikacji w ciągu 30 dniJeśli nie zweryfikowałeś tożsamości w terminie 30 dni od momentu re...

Na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie?

Klient ma możliwość zawieszenia aktywności, czyli ustanowienia przerwy od gry na okres co najmniej 24 godzin lub samowykluczenia, czyli czasowego t...