❗Pamiętaj, że większość zakładów dotyczy tylko regulaminowego czasu gry (wówczas dogrywka i rzuty karne nie liczą się).
W przypadku nieprawidłowego rozliczenia zakładu (tj. niepoprawny wynik spotkania na kuponie, źle rozliczona wygrana kuponu itp.) w pierwszej kolejności skontaktuj się z Obsługą Klienta celem wyjaśnienia problemu.
Obsługa Klienta jest dostępna przez całą dobę, pod adresem e-mail: customer.support@superbet.pl
W szczególnych przypadkach możesz również napisać oficjalną reklamację.
Reklamacje można składać w dwóch formach:
-
w formie pisemnej - pobierz formularz, dostępny pod linkiem Pobierz Formularz Reklamacyjny, wydrukuj, wypełnij wszystkie niezbędne dane i wyślij na adres siedziby Spółki:
ul. 73. Pułku Piechoty 7a
40-496 Katowice. -
w formie elektronicznej - wyślij wiadomość e-mail na adres e-mail: reklamacje-pl@superbet.pl. Reklamacja elektroniczna musi zawierać:
- imię, nazwisko,
- datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
- rodzaj gry (prematch/live/wirtualne/karciane),
- numer ewidencyjny Kuponu,
- treść żądania.
Reklamacje nie spełniające warunków określanych powyżej nie będą rozpatrywane.
UWAGA!
- Termin do złożenia reklamacji wynosi 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników. Reklamacje złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Do czasu rozstrzygnięcia reklamacji Spółka może wstrzymać wypłatę wygranej.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się jak długo sprawdzany jest kupon po zakończeniu wydarzeń.
Dowiedz się co stanie się z kuponem jeśli obstawiłeś wydarzenie, które zostało przełożone.
Dowiedz się gdzie możesz znaleźć wyniki wydarzeń.