Zakład został nieprawidłowo zweryfikowany. Co mam zrobić?

user avatar

❗Pamiętaj, że większość zakładów dotyczy tylko regulaminowego czasu gry (wówczas dogrywka i rzuty karne nie liczą się).

W przypadku nieprawidłowego rozliczenia zakładu (tj. niepoprawny wynik spotkania na kuponie, źle rozliczona wygrana kuponu itp.) w pierwszej kolejności skontaktuj się z Obsługą Klienta celem wyjaśnienia problemu. 
Obsługa Klienta jest dostępna przez całą dobę, pod adresem e-mail: customer.support@superbet.pl

W szczególnych przypadkach możesz również napisać oficjalną reklamację.
Reklamacje można składać w dwóch formach:

  • w formie pisemnej - pobierz formularz, dostępny pod linkiem Pobierz Formularz Reklamacyjny, wydrukuj, wypełnij wszystkie niezbędne dane i wyślij na adres siedziby Spółki:
    ul. 73. Pułku Piechoty 7a
    40-496 Katowice. 
  • w formie elektronicznej - wyślij wiadomość e-mail na adres e-mail: reklamacje-pl@superbet.pl. Reklamacja elektroniczna musi zawierać:
    • imię, nazwisko,
    • datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
    • rodzaj gry (prematch/live/wirtualne/karciane),
    • numer ewidencyjny Kuponu,
    • treść żądania.
      Reklamacje nie spełniające warunków określanych powyżej nie będą rozpatrywane.

UWAGA!

  • Termin do złożenia reklamacji wynosi 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników. Reklamacje złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  • Do czasu rozstrzygnięcia reklamacji Spółka może wstrzymać wypłatę wygranej.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się jak długo sprawdzany jest kupon po zakończeniu wydarzeń

Dowiedz się co stanie się z kuponem jeśli obstawiłeś wydarzenie, które zostało przełożone.

Dowiedz się gdzie możesz znaleźć wyniki wydarzeń.

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 4