Jak możesz się z nami skontaktować?

user avatar

 

Chcemy, abyś wygrywał, dobrze się bawił i cieszył się całą gamą zakładów i gier w czasie, który spędzasz na superbet.pl. Dlatego zawsze, gdy potrzebujesz pomocy, jesteśmy do Twojej dyspozycji i natychmiast pomożemy Ci rozwiązać wszelkie problemy.

 

Chcesz szybką odpowiedź?

Wiemy, że żyjesz i grasz szybko. Chcemy pomóc Ci rozwiązać wszystkie nieprzyjemne sytuacje i zyskać Super Doświadczenia z korzystania z produktów Superbet. Masz do nas jakieś pytanie? Sprawdź naszą rozbudowaną sekcję „Często zadawane pytania” tutaj. Znajdziesz tam wiele pytań i odpowiedzi na temat naszych promocji, bonusów, metod płatności i nie tylko.

Nie znalazłeś swojej odpowiedzi na stronie? Napisz do nas!

Możesz do nas wysłać wiadomość e-mail, skontaktować się poprzez czat na żywo lub poprzez WhatsApp a nasi operatorzy odpowiedzą szybko i wyjaśnią wszystkie kwestie niezależnie czy chcesz zapytać nas o swoje konto, o przepisy prawne lub o kwestie techniczne.

 

Jak możesz się z nami skontaktować? 🧐

 

Czat na żywo

Bardzo szybką metodą kontaktu, jest rozmowa z jednym z naszych operatorów poprzez live czat.

Kliknij ikonę  w prawym dolnym rogu strony Superbet, a skontaktujesz się ze specjalistą, który przyjmie Twoją prośbę, przeanalizuje problem i zapewni natychmiastową odpowiedź. Ta metoda łączy zalety komunikacji w czasie rzeczywistym z korespondencją w formie pisemnej.

 

WhatsApp

Być może wygodniejszą formą kontaktu okaże się dla Ciebie WhatsApp. Żaden problem! Jesteśmy dostępni pod numerem 509 272 272.

💥 Uwaga! Numer służy tylko do czatu poprzez WhatsApp. Prosimy nie dzwonić pod ten numer.

 

E-mail

Jeśli wolisz komunikować się drogą e-mailową, możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie pod adresem customer.support@superbet.pl. Napisz do nas, w czym możemy Ci pomóc, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, abyś mógł swobodnie powrócić do gier, które lubisz.

Nasz dział Obsługi Klienta odpowie na wszystkie zapytania. Wyślij do nas e-mail, a otrzymasz jasne odpowiedzi na swoje pytania.

 

Nie zależnie jaką wybierzesz formę kontaktu, możesz napisać do nas w każdej chwili. Jesteśmy dostępni non stop 24/7.

 

Reklamacje

Uważasz, że Twój kupon został źle rozliczony? Twój wygrana została rozliczona nieprawidłowo? Możesz napisać do nas oficjalną reklamację.

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć w formie pisemnej na adres:

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.,

73 Pułku Piechoty 7A,

40-496 Katowice

lub w formie elektronicznej na adres e-mail reklamacje-pl@superbet.pl.

W reklamacji muszą znaleźć się dane kuponu, dane Klienta oraz treść reklamacji. Formularz reklamacyjny możesz pobrać z naszej strony z linku poniżej.

Pobierz Formularz Reklamacyjny

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Na założenie reklamacji masz 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników, przy czym w przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej poprzez operatora pocztowego liczy się data stempla pocztowego. Pamiętaj, że reklamacje złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

 

W jakim terminie otrzymam odpowiedź na reklamację?

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

 

Nie zgadzam się z postanowieniem Komisji reklamacyjnej, czy przysługuje mi prawo do roszczeń?

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego i roszczeń znajdziesz w regulaminie.

 

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się co zrobić gdy dokument utracił ważność

Dowiedz się o limitach odpowiedzialnej gry

Dowiedz się czym różni się konto stałe od konta tymczasowego

Dowiedz się w jaki sposób można przesłać dokumenty

Dowiedz się jak długo trwa weryfikacja dokumentów

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 4