Jeżeli napotkałeś problem z działaniem aplikacji Superbet, w pierwszej kolejności sprawdź swoje połączenie internetowe oraz upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Aktualizacje są kluczowe dla jej prawidłowego funkcjonowania.
Wersję aplikacji możesz znaleźć w jej ustawieniach, w miejscu przedstawionym na poniższej ilustracji:
W razie dalszych trudności zalecamy odinstalowanie aplikacji, a następnie jej ponowną instalację oraz uruchomienie urządzenia ponownie. Taki proces często pomaga w rozwiązaniu napotkanych trudności technicznych.
Jeśli jednak powyższe kroki nie przyniosą oczekiwanego efektu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres: customer.support@superbet.pl. Aby umożliwić sprawne zidentyfikowanie i naprawienie problemu, prosimy o zawarcie w wiadomości:
✓ marki urządzenia,
✓ modelu urządzenia,
✓ wersji systemu operacyjnego,
✓ rodzaju połączenia z Internetem (Wi-Fi lub LTE),
✓ nazwy operatora mobilnego,
✓ zrzutu ekranu, który przedstawia problem.
Wszystkie te dane znajdziesz, przechodząc do: Ustawienia → Informacje o telefonie → Informacje o oprogramowaniu. Podanie wszystkich tych szczegółów jest kluczowe, abyśmy mogli szybko i skutecznie przeanalizować Twoje zgłoszenie oraz zaproponować odpowiednie rozwiązanie.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak postawić kupon w aplikacji.
Dowiedz się, jak możesz zobaczyć transmisję na żywo w aplikacji.
Dowiedz się, jak włączyć powiadomienia o zdarzeniach w aplikacji.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!