Jeśli status wypłaty to „Transakcja w toku”, masz możliwość jej anulowania.
1. Kliknij w swoje inicjały lub zdjęcie profilowe w lewym górnym rogu ekranu .
2. Przejdź do sekcji „Historia transakcji”.
3. Wybierz „Wpłaty i wypłaty”.
4. Kliknij „Anuluj” obok wypłaty, którą chcesz cofnąć, a następnie zatwierdź jej anulowanie.
Po wybraniu tej opcji wypłata zostanie natychmiast anulowana, a środki wrócą na konto Gracza.
Ważne! Anulować można tylko wypłaty, które nie zostały jeszcze zaakceptowane.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak wypłacić przelewem bankowym w aplikacji.
Dowiedz się, gdzie można zobaczyć historię transakcji.
Dowiedz się, jak można zmienić hasło w aplikacji.
Dowiedz się, gdzie mogę sprawdzić saldo mojego konta w aplikacji.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
REJESTRACJA!