Nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

user avatar

Gdy tylko pomyślnie zakończysz rejestrację, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym na adres podany podczas tworzenia konta Gracza. Sprawdź uważnie wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mail (np. Skrzynka odbiorcza, Spam, Powiadomienia, Oferty, Społeczności), aby upewnić się, że wiadomość dotarła.

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, spróbuj się zalogować, a otrzymasz komunikat „Twoje konto jest nieaktywne”. Stąd możesz poprosić o ponowne wysłanie wiadomości e-mail z nowym linkiem. Kliknij opcję „Kliknij tutaj, aby wysłać go ponownie” i wpisz adres e-mail użyty podczas rejestracji konta. Pamiętaj, że wygenerowany link aktywacyjny jest ważny przez 72 godziny.

co zrobic gdy nie dostalem linku aktywacyjnego

 

Co zrobić, jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków nadal nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym nie znajduje się w Twojej skrzynce, mimo ponownego wysłania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, który jest dostępny całą dobę. Możesz napisać wiadomość na adres customer.support@superbet.pl lub skorzystać z opcji czatu na żywo na stronie www.superbet.pl.

 

Co zrobić, jeśli podczas rejestracji wpisałem błędny adres e-mail lub zrobiłem literówkę?
Jeżeli podczas rejestracji wprowadziłeś nieprawidłowy adres e-mail lub popełniłeś literówkę, wyślij prośbę o jego zmianę poprzez wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl, aby aktywacja konta Gracza była możliwa. W treści wiadomości prosimy podać: nazwę użytkownika, stary adres e-mail (jeśli go nie pamiętasz, to prosimy zawrzeć taką informację w wiadomości), nowy adres e‑mail, numer PESEL lub numer dokumentu tożsamości podany przy rejestracji, a także załączyć zdjęcia obu stron dowodu osobistego lub paszportu.

 

Co zrobić, jeśli konto zostało założone dawno temu i teraz nie otrzymuję wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli proces rejestracji miał miejsce jakiś czas temu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na customer.support@superbet.pl z użyciem adresu, który podałeś podczas rejestracji konta Gracza. W treści wiadomości podaj: numer telefonu, numer konta bankowego (przed numerem wpisz PL bez spacji), numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo, a także załącz obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.

 

❗❗ Jeśli utworzyłeś konto, ale go nie aktywowałeś, nie jest możliwe ponowne zarejestrowanie się. Aby aktywować konto, postępuj zgodnie z opisanymi wcześniej wskazówkami, odpowiednimi dla Twojej sytuacji.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jak założyć i aktywować konto.

Dowiedz się, jakie dane są potrzebne do rejestracji.

Dowiedz się, jakie są warunki poprawnej rejestracji.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 4 z 7