Gdy tylko pomyślnie zakończysz rejestrację, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym na adres podany podczas tworzenia konta Gracza. Sprawdź uważnie wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mail (np. Skrzynka odbiorcza, Spam, Powiadomienia, Oferty, Społeczności), aby upewnić się, że wiadomość dotarła.
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, spróbuj się zalogować, a otrzymasz komunikat „Twoje konto jest nieaktywne”. Stąd możesz poprosić o ponowne wysłanie wiadomości e-mail z nowym linkiem. Kliknij opcję „Kliknij tutaj, aby wysłać go ponownie” i wpisz adres e-mail użyty podczas rejestracji konta. Pamiętaj, że wygenerowany link aktywacyjny jest ważny przez 72 godziny.
Co zrobić, jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków nadal nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym nie znajduje się w Twojej skrzynce, mimo ponownego wysłania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, który jest dostępny całą dobę. Możesz napisać wiadomość na adres customer.support@superbet.pl lub skorzystać z opcji czatu na żywo na stronie www.superbet.pl.
Co zrobić, jeśli podczas rejestracji wpisałem błędny adres e-mail lub zrobiłem literówkę?
Jeżeli podczas rejestracji wprowadziłeś nieprawidłowy adres e-mail lub popełniłeś literówkę, wyślij prośbę o jego zmianę poprzez wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl, aby aktywacja konta Gracza była możliwa. W treści wiadomości prosimy podać: nazwę użytkownika, stary adres e-mail (jeśli go nie pamiętasz, to prosimy zawrzeć taką informację w wiadomości), nowy adres e‑mail, numer PESEL lub numer dokumentu tożsamości podany przy rejestracji, a także załączyć zdjęcia obu stron dowodu osobistego lub paszportu.
Co zrobić, jeśli konto zostało założone dawno temu i teraz nie otrzymuję wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli proces rejestracji miał miejsce jakiś czas temu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na customer.support@superbet.pl z użyciem adresu, który podałeś podczas rejestracji konta Gracza. W treści wiadomości podaj: numer telefonu, numer konta bankowego (przed numerem wpisz PL bez spacji), numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo, a także załącz obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.
❗❗ Jeśli utworzyłeś konto, ale go nie aktywowałeś, nie jest możliwe ponowne zarejestrowanie się. Aby aktywować konto, postępuj zgodnie z opisanymi wcześniej wskazówkami, odpowiednimi dla Twojej sytuacji.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak założyć i aktywować konto.
Dowiedz się, jakie dane są potrzebne do rejestracji.
Dowiedz się, jakie są warunki poprawnej rejestracji.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!