Czy mogę założyć drugie konto na te same dane?

user avatar

Nie ma takiej możliwości. W Superbet dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta Gracza. Próba utworzenia kolejnego konta zostanie automatycznie zablokowana. Innymi słowy, każda osoba może posiadać tylko jedno konto przypisane do swojego unikalnego numeru PESEL.

 

🔄 Zamknąłeś konto?
Jeśli nie zamknąłeś konta permanentnie, możesz poprosić o jego ponowne otwarcie. W tym celu napisz wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta Gracza i podaj swoją nazwę użytkownika, imię oraz nazwisko.

 

⏸️ Zawiesiłeś lub wykluczyłeś konto?
Jeśli zawiesiłeś konto, zostanie ono automatycznie otwarte po upływie ustalonego wcześniej czasu. W przypadku samowykluczenia, po zakończeniu okresu jego trwania, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl z adresu powiązanego z Twoim kontem Gracza. W treści wiadomości wpisz swoją nazwę użytkownika, imię, nazwisko oraz prośbę o otwarcie konta.

 

🕒 Nie ukończyłeś weryfikacji w ciągu 30 dni od założenia konta?
Wyślij wiadomość na customer.support@superbet.pl z adresu przypisanego do konta Gracza, dołączając: numer telefonu; numer konta bankowego (przed numerem wpisz PL bez spacji); numer dowodu osobistego lub paszportu; adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo; obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.

 

🛑 Podczas rejestracji pojawia się komunikat, że numer PESEL jest już w systemie?
Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta na całodobowym czacie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres customer.support@superbet.pl.

 

🔐 Nie pamiętasz danych do logowania?
Kliknij w przycisk „Zapomniałeś hasła?” pod formularzem logowania, wpisz adres e-mail przypisany do Twojego konta Gracza i naciśnij „Wyślij”. Otwórz wiadomość e-mail, kliknij „Zresetuj hasło” i ustaw nowe hasło. Następnie zaloguj się, używając nowego hasła i nazwy użytkownika widocznej w prawym górnym rogu tej wiadomości. Jeśli nie jesteś pewien, jakiego adresu e-mail użyłeś przy rejestracji, konieczna będzie jego zmiana – jak to zrobić, sprawdzisz tutaj.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do konta Gracza.

Dowiedz się, jakie są warunki poprawnej rejestracji.

Dowiedz się, na czym polega samozawieszenie i samowykluczenie.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0