Nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

user avatar

W takiej sytuacji należy dokładnie sprawdzić w skrzynce e-mailowej czy wiadomość zawierająca link aktywacyjny nie trafiła do folderu Spam.

Jeśli tam się nie znajduje należy skontaktować się z całodobowym Działem Customer Support pod adresem: customer.support@superbet.pl lub poprzez live chat dostępny na stronie www.superbet.pl.

Jeśli proces rejestracji odbył się dawno temu, należy wysłać prośbę na adres customer.support@superbet.pl z adresu e-mail użytego do utworzenia konta, podając swoją nazwę użytkownika oraz imię i nazwisko. 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się jak założyć i aktywować konto?

Dowiedz się jakie są warunki poprawnej rejestracji?

Dowiedz się jakie dane są potrzebne do rejestracji?

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

Rejestracja!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 3 z 3