Nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

user avatar

Gdy tylko pomyślnie zakończysz rejestrację, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym na adres podany podczas tworzenia konta Gracza. Sprawdź uważnie wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mail (np. Skrzynka odbiorcza, Spam, Powiadomienia, Oferty, Społeczności), aby upewnić się, że wiadomość dotarła.

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, spróbuj się zalogować, a otrzymasz komunikat „Twoje konto jest nieaktywne”. Stąd możesz poprosić o ponowne wysłanie wiadomości e-mail z nowym linkiem. Kliknij opcję „Kliknij tutaj, aby wysłać go ponownie” i wpisz adres e-mail użyty podczas rejestracji konta. Pamiętaj, że wygenerowany link aktywacyjny jest ważny przez 72 godziny.

nie otrzymalem linku aktywacyjnego

 

Co zrobić, jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków nadal nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym nie znajduje się w Twojej skrzynce, mimo ponownego wysłania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, który jest dostępny całą dobę. Możesz napisać wiadomość na adres customer.support@superbet.pl lub skorzystać z opcji czatu na żywo na stronie www.superbet.pl.

 

Co zrobić, jeśli podczas rejestracji wpisałem błędny adres e-mail lub zrobiłem literówkę?
Jeżeli podczas rejestracji wprowadziłeś nieprawidłowy adres e-mail lub popełniłeś literówkę, wyślij prośbę o jego zmianę poprzez wiadomość e-mail na customer.support@superbet.pl, aby aktywacja konta Gracza była możliwa. W treści wiadomości prosimy podać: nazwę użytkownika, stary adres e-mail (jeśli go nie pamiętasz, to prosimy zawrzeć taką informację w wiadomości), nowy adres e‑mail, numer PESEL lub numer dokumentu tożsamości podany przy rejestracji, a także załączyć zdjęcia obu stron dowodu osobistego lub paszportu.

 

Co zrobić, jeśli konto zostało założone dawno temu i teraz nie otrzymuję wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Jeśli proces rejestracji miał miejsce jakiś czas temu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na customer.support@superbet.pl z użyciem adresu, który podałeś podczas rejestracji konta Gracza. W treści wiadomości podaj: numer telefonu, numer konta bankowego (przed numerem wpisz PL bez spacji), numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto oraz województwo, a także załącz obustronne zdjęcia dowodu osobistego lub zdjęcie dwóch pierwszych stron paszportu w pełni widoczne na jednym zdjęciu.

 

❗❗ Jeśli utworzyłeś konto, ale go nie aktywowałeś, nie jest możliwe ponowne zarejestrowanie się. Aby aktywować konto, postępuj zgodnie z opisanymi wcześniej wskazówkami, odpowiednimi dla Twojej sytuacji.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się, jak założyć i aktywować konto.

Dowiedz się, jakie dane są potrzebne do rejestracji.

Dowiedz się, jakie są warunki poprawnej rejestracji.

 

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:

Rejestracja!

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 4 z 7

Powiązane artykuły

Jak założyć konto poprzez mojeID?

MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do ...

Gdzie mogę wpisać kod promocyjny?

Chcesz skorzystać z kodu promocyjnego w Superbet, ale nie jesteś pewny, gdzie go wpisać? W tym artykule wyjaśniamy, jak działa kod promocyjny, kied...

Czy mogę założyć drugie konto na te same dane?

Nie ma takiej możliwości. W Superbet dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta Gracza. Próba utworzenia kolejnego konta zostanie automatycznie ...

Problemy ze starą przeglądarką / systemem operacyjnym

Aby cieszyć się grą w Superbet, zaktualizuj system operacyjny swojego telefonu do najnowszej dostępnej wersji. Użytkownicy iOS-a w wersji starszej ...

Jak założyć i aktywować konto?

  Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, jak łatwo i szybko zarejestrować się krok po kroku!     🧐 Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Rejestracj...

Jakie są warunki poprawnej rejestracji?

Zgodnie z Regulaminem zakładów wzajemnych przez sieć internet, założyć konto i zawierać zakłady mogą jedynie osoby, które ukończyły 18 lat, wobec k...

Jakie dane są potrzebne do rejestracji?

📝 Dane potrzebne do wstępnej rejestracji konta Gracza w Superbet to: ✓ imię, ✓ nazwisko, ✓ adres e-mail, ✓ numer PESEL, ✓ kraj zamieszkania. Ponadt...

Nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

Gdy tylko pomyślnie zakończysz rejestrację, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym na adres podany podczas tworzenia konta Gracza. Spraw...