Anulowanie bonusu jest równoznaczne z anulowaniem wszystkich środków bonusowych znajdujących się na koncie Gracza. Jeśli jesteś zdecydowany, aby anulować bonus, skontaktuj się z Obsługą Klienta, która jest dostępna 24 godziny na dobę. W treści wiadomości zaznacz, że chcesz anulować bonus, a także podaj swoją nazwę użytkownika oraz nazwę bonusu, który chcesz anulować.
Do dyspozycji są dwie metody kontaktu:
1. Czat na żywo
Aby skontaktować się z jednym z Konsultantów poprzez czat na żywo, kliknij na swoje inicjały lub zdjęcie profilowe. W aplikacji znajdziesz je w lewym górnym rogu ekranu, a na stronie internetowej - w prawym. Następnie przejdź do sekcji „Pomoc & Wsparcie” i wybierz opcję „Wsparcie”, dostępną na pomarańczowym przycisku.
2. E-mail
Jeśli wolisz komunikować się drogą mailową, napisz wiadomość na adres customer.support@superbet.pl.
Pamiętaj, aby w wiadomości zawrzeć informację, że chcesz anulować bonus, a także napisać swoją nazwę użytkownika oraz nazwę bonusu.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, czym jest freebet.
Dowiedz się, czym jest SuperSpin.
Dowiedz się, jakie są ogólne warunki bonusów.