Jak wysłać reklamację?

user avatar

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia w związku z Superbet, ale wiemy, że czasami mogą wystąpić nieprzewidziane lub mniej przyjemne sytuacje.

Jeśli chcesz zgłosić sytuację, która spowodowała niedogodności, prześlij nam swoją reklamację na adres e-mail reklamacje-pl@superbet.pl

Aby ułatwić komunikację i jak najszybciej otrzymać odpowiedź, prosimy o podanie jak największej liczby szczegółów dotyczących zaistniałej sytuacji takich jak: imię, nazwisko, numer kuponu, login gracza (jeśli reklamacja dotyczy konta online) oraz treść reklamacji.

Jeśli skarga dotyczy jednego z naszych Punktów, prosimy o podanie dokładnego adresu Punktu, daty i godziny wydarzenia oraz danych kontaktowych.
Jeśli nie znasz dokładnego adresu Punktu, możesz sprawdzić kupon wystawiony w tym Punkcie, na którym znajdziesz adres.

💡 Uwaga! Zgodnie z naszym regulaminem:

 Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od jej otrzymania.

 Do czasu rozstrzygnięcia reklamacji Spółka może wstrzymać wypłatę wygranej.

 

 

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się jakie są warunki poprawnej rejestracji?

Dowiedz się jakie dane są potrzebne do rejestracji?

Dowiedz się co zrobić w momencie nie otrzymania linku aktywacyjnego

 

Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z Bonusów Powitalnych:

REJESTRACJA!

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0