Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia w związku z Superbet, ale wiemy, że czasami mogą wystąpić nieprzewidziane lub mniej przyjemne sytuacje.
Jeśli chcesz zgłosić sytuację, która spowodowała niedogodności, prześlij nam swoją reklamację na adres e-mail reklamacje-pl@superbet.pl
Aby ułatwić komunikację i jak najszybciej otrzymać odpowiedź, prosimy o podanie jak największej liczby szczegółów dotyczących zaistniałej sytuacji takich jak: imię, nazwisko, numer kuponu, login gracza (jeśli reklamacja dotyczy konta online) oraz treść reklamacji.
Jeśli skarga dotyczy jednego z naszych Punktów, prosimy o podanie dokładnego adresu Punktu, daty i godziny wydarzenia oraz danych kontaktowych.
Jeśli nie znasz dokładnego adresu Punktu, możesz sprawdzić kupon wystawiony w tym Punkcie, na którym znajdziesz adres.
💡 Uwaga! Zgodnie z naszym regulaminem:
✅ Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od jej otrzymania.
✅ Do czasu rozstrzygnięcia reklamacji Spółka może wstrzymać wypłatę wygranej.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się jakie są warunki poprawnej rejestracji?
Dowiedz się jakie dane są potrzebne do rejestracji?
Dowiedz się co zrobić w momencie nie otrzymania linku aktywacyjnego.