Jeżeli Twoja wypłata pojawi się w historii ze statusem „Zapłacony”, oznacza to, że została przez nas zaakceptowana i kwota zostanie przelana na Twoje konto w ciągu 3-6 dni roboczych. Jeśli kwota nie została jeszcze przelana w tym okresie, skontaktuj się z zespołem Obsługi Klienta. Przekażemy Ci Międzynarodowy Kod Identyfikacyjny, który musisz przedstawić bankowi wydającemu w celu zidentyfikowania i rozliczenia transakcji.
💡 W przypadku kart Visa, w zależności od banku, który wydał kartę i związanych z nią opcji, przydział środków może odbyć się nawet w 30 minut. Szczegółowe informacje na temat opcji dołączonych do karty można uzyskać kontaktując się z bankiem, który ją wydał.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o wypłacie przelewem bankowym.
Dowiedz się o wypłacie metodą Neteller.
Dowiedz się o wypłacie kartą bankową.
Dowiedz się dlaczego pieniądze nie wpłynęły na konto bankowe.
Dowiedz się dlaczego wypłata została odrzucona.
Dowiedz się dlaczego na koncie tymczasowym nie mogę wypłacić pieniędzy.
Dowiedz się dlaczego wypłata została zawieszona.
Dowiedz się ile może trwać proces wypłaty.
Dowiedz się jakie są dostępne metody wypłat.
Dowiedz się, dlaczego po dokonaniu wypłaty, pieniądze nie wpłynęły na konto.