Powody, dla których twoja wpłata nie została zrealizowana:
👉 Niepoprawne dane
Sprawdź czy dane do wpłaty depozytu są wpisywane poprawnie.
👉 Brak środków
Upewnij się, że masz wystarczająco środków na koncie by zrealizować wpłatę.
👉 Limit depozytu
Nie będziesz mógł zrealizować wpłaty większej niż został ustawiony limit depozytu dla twojego konta. W razie chęci zmiany limitów prosimy kontaktować się poprzez wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl.
👉 Brak pełnej weryfikacji konta
Jeżeli nie przeprowadziłeś pełnej weryfikacji konta, nie będziesz mógł dokonywać wpłat przekraczających 5000zł. Weryfikacji możesz dokonać na swoim koncie przesyłając niezbędne dokumenty. Pamiętaj, że na pełną weryfikację masz tylko 30 dni, po upływie tego czasu konto zostanie zawieszone.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o depozycie metodą Przelewy24.
Dowiedz się o depozycie metodą Skrill.
Dowiedz się o depozycie metodą BLIK.
Dowiedz się o depozycie metodą Neteller.
Dowiedz się o depozycie metodą Tpay.
Dowiedz się o depozycie metodą Paysafecard.
Dowiedz się o depozycie przelewem bankowym.
Dowiedz się o depozycie kartą bankową.
Dowiedz się o metodach płatności.
Dowiedz się co zrobić gdy kwota którą wpłaciłeś nie pojawiła się na koncie.
Dowiedz się dlaczego transakcje za pomocą karty bankowej są odrzucane.
Dowiedz się jak dokonać wpłaty na konto.