Oto potencjalne przyczyny, dla których Twoja wpłata nie została dokonana:
👉 Niepoprawne dane
Sprawdź, czy dane do wpłaty depozytu są wpisywane poprawnie.
👉 Brak środków
Upewnij się, że masz wystarczającą ilość środków na koncie bankowym, by zrealizować wpłatę.
👉 Limit depozytów
Nie możesz zrealizować wpłaty większej niż ustawiony limit depozytów na Twoim koncie. Jeśli chcesz zmienić swoje limity, prosimy o kontakt za pomocą wiadomości e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, podając nazwę użytkownika, imię, nazwisko, rodzaj limitu oraz jego kwotę.
👉 Brak pełnej weryfikacji konta
W przypadku konta tymczasowego łączna kwota środków pieniężnych wpłaconych nie może przekroczyć 4000 PLN. Innymi słowy, jeżeli nie przeprowadziłeś pełnej weryfikacji konta, nie będziesz w stanie wpłacić łącznie więcej niż 4000 PLN. Weryfikację możesz przeprowadzić na swoim koncie Gracza, przesyłając niezbędne dokumenty. Pamiętaj, że pełną weryfikację należy dokonać w ciągu 30 dni od utworzenia konta, w przeciwnym razie konto zostanie zawieszone.
Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę i, jeśli konieczne, przekazać ją odpowiedniemu Działowi.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak dokonać wpłaty na konto.
Dowiedz się o metodach płatności.
Dowiedz się, dlaczego transakcje za pomocą karty bankowej są odrzucane.
Dowiedz się, co zrobić, gdy kwota, którą wpłaciłeś, nie pojawiła się na koncie.
Dowiedz się, jak przeprowadzić weryfikację tożsamości.
Dowiedz się o limitach.