Przedstawiamy przyczyny, które uniemożliwiają dokonanie wpłaty kartą bankową, a także nasze zalecenia mające na celu rozwiązanie tego problemu:
👉 Niepoprawne dane karty
Upewnij się, że prawidłowo wpisałeś imię i nazwisko posiadacza karty, numer karty, datę ważności oraz trzycyfrowy kod CVV/CVC znajdujący się na odwrocie karty.
👉 Przekroczony limit transakcji internetowych dla karty
Odmową transakcji może być przekroczenie limitu transakcji internetowych dla danej karty. Zalecamy sprawdzić, jakie limity zostały ustawione na koncie bankowym, i w razie potrzeby zwiększyć limit transakcji internetowych, aby umożliwić dokonanie depozytu.
👉 Przekroczony limit wpłat na koncie Gracza
Pamiętaj, że nie możesz zrealizować wpłaty większej niż ustawiony limit depozytów na Twoim koncie. Jeśli chcesz zmienić swoje limity, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta za pomocą wiadomości e-mail z adresu przypisanego do konta Gracza na customer.support@superbet.pl, podając nazwę użytkownika, imię, nazwisko, rodzaj limitu oraz jego kwotę.
👉 Upłynął termin ważności karty
Po upływie terminu ważności karty nie będzie możliwe dokonanie transakcji. W takim przypadku zalecamy dokonanie depozytu inną, ważną kartą lub wybranie innej metody płatności.
👉 Brak wystarczających środków na koncie bankowym
Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość środków na koncie bankowym, by zrealizować wpłatę.
👉 Karta nieprzystosowana do płatności przez Internet
Jeśli Twoja karta nie obsługuje płatności internetowych, nie będzie możliwe dokonanie wpłaty za jej pomocą. W takim przypadku sugerujemy skorzystanie z innej karty lub wybór innej metody płatności.
👉 Karta niewydana w Polsce
Transakcje mogą być realizowane wyłącznie kartami wydanymi w Polsce. W tej sytuacji proponujemy rozważyć użycie innej, wydanej w Polsce karty lub wybór innego sposobu depozytu.
👉 Błąd techniczny
Czasami odrzucenie płatności może być spowodowane problemem technicznym po stronie banku. Aby to zweryfikować, sugerujemy skontaktowanie się z Twoim bankiem.
Jeśli żadna z wymienionych powyżej przyczyn nie odnosi się do Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami, pisząc wiadomość e-mail na adres customer.support@superbet.pl, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoją sprawę i, jeśli konieczne, przekazać ją odpowiedniemu Działowi.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się, jak dodać nową kartę.
Dowiedz się, jakie są dostępne metody depozytów.
Dowiedz się, dlaczego nie możesz wpłacić środków.
Dowiedz się, co zrobić, gdy wpłata nie pojawiła się na koncie.
Dowiedz się, jak sprawdzić używane metody płatności.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się teraz i skorzystaj z oferty powitalnej:
Rejestracja!