💡 W przypadku kiedy nie można dokonać depozytu należy sprawdzić czy:
👉 termin ważności karty nie upłynął - należy pamiętać, że po upłynięciu okresu ważności karty depozyt nie może zostać zrealizowany. W takim przypadku wypróbuj inną ważną kartę lub wybierz inną metodę płatności.
👉 data ważności karty jest poprawnie wpisana - upewnij się, że data jest wpisana w odpowiednim polu
👉 numer karty jest poprawnie wpisany - upewnij się, że numer karty jest wpisany poprawnie i w odpowiednim polu
👉 karta jest przystosowana do płatności przez Internet,
👉 na karcie znajdują się wystarczające środki,
👉 numer CVV/CVC jest poprawnie wpisany - numer CVV/CVC znajduje się na odwrocie karty, sprawdź czy dobrze go wpisałeś i w odpowiednim polu
👉 masz ustawiony limit transakcji na koncie lub karcie,
👉 próbujesz dokonać wpłaty kartą, która nie była wydana w Polsce.
Dowiedz się więcej:
Dowiedz się o depozycie metodą Przelewy24.
Dowiedz się o depozycie metodą Skrill.
Dowiedz się o depozycie metodą BLIK.
Dowiedz się o depozycie metodą Neteller.
Dowiedz się o depozycie metodą Tpay.
Dowiedz się o depozycie metodą Paysafecard.
Dowiedz się o depozycie przelewem bankowym.
Dowiedz się o depozycie kartą bankową.
Dowiedz się o metodach płatności.
Dowiedz się co zrobić gdy kwota którą wpłaciłeś nie pojawiła się na koncie.
Dowiedz się dlaczego nie możesz wpłacić pieniędzy.
Dowiedz się jak dokonać wpłaty na konto.